Mooi horloge hoor!
Oeh, mooi!
Accutron Spaceview die staat nog op mijn verlanglijstje. Nog niet aan uit welke vorm, misschien eerder de afgeronde vierkant (hoe heet dat officieel?). Maar rond ook héél mooi.
Hier ook!
Vond de plek van de subdials en de afstand tussen de subdials typerend. Maar misschien zijn er nog wel 20 uurwerken uit die tijd te vinden met gelijke maten. Uiteindelijk blijkt het wel te kloppen, dus misschien heb ik er stiekem super veel kijk op
Zo’n lichttentje zou ik iedereen afraden. Dat wordt te steriel. Nou ja, misschien is het beter dan het Nederlandse januarilicht bij het raam.
Ha ha ha, inderdaad!
Wel mooi dan weer die hoge contrasten in de wijzers van je Navystar - vergeleken bij die op die fantastische dial van je Eterna.matic Vindikdan
De belichting was nét even anders, waardoor de wijzers van de Eterna inderdaad niet reflecteren. Maar volgens mij is het precies dezelfde wijzerset. De horloges komen ook uit dezelfde periode, zou ik zeggen, vroege- tot mid-'50s. Kennelijk werden die gewoon ingekocht.
Héérlijke band!
En het horloge mag er ook wezen
Cushion case bedoel je? het is bijna het kleinste horloge in mijn bezit, maar dat maakt het niet minder leuk om te dragen.