Ik ook. Toch zijn ze meermalen mijn redding geweest als de huwelijksambtenaar weer eens voor een licht raam stond.
Met 6400 ASA of hoger nooit last van gehad. Maar goed mijn opdrachtgevers gaven niet om een korreltje.
Niet als pro overigens maar als amateur zit je wel met dichtgeknepen billen in een donkere kerk en een rolletje van 36
Ik ben een jaar of vijf broodfotograaf geweest. Halverwege de jaren 80 (vorige eeuw).
Zoiets heb ik ook onderweg, maar dan in minder goede staat. Het is de bedoeling, dat die er ook zo goed uit zal komen zien…
Ben benieuwd! Moet je er veel aan doen?
In ieder geval een ander glaasje, de behuizing is bekrast en het is nog niet zeker of het uurwerk het doet. Maar er zit een ander uurwerk bij en voor €30 vond ik het wel een gok waard.
Aiii… Die is er wel flink aan toe… Case kan je misschien nog wat polijsten… Glaasje kan ie zeker wel gebruiken ja
Mooi deze! Welk uurwerk zit er in?
No Risk , no fun…
Dat geldt ook voor deze:
Daarvan weet ik ook niet, of die het doet, maar daar was de prijs dan ook naar…
Dank je! Er zit een Venus 188 in.
Dacht ik al! Lay-out en leeftijd gelijk aan mijn Airain. Die is wat luxer afgewerkt maar lijkt er enorm op:
Ik ben een relatieve leek hoor, maar is de lay-out bij de meeste vintage chrono’s niet min of meer hetzelfde? Ik zie aan de buitenkant niet of er een Venus 188 of een Landeron 48 in zit…
Jouw kast heeft een andere kleur goud, andere pushers, andere indices, andere bedrukking van de wijzerplaat (telemeter schaal, andere tekst), andere lugs, enz. enz. Eigenlijk vind ik ze helemaal niet op elkaar lijken, behalve dan dat het allebei vintage chrono’s zijn en dat ze beiden zeer fraai zijn
Maar ik heb er maar bar weinig verstand van, dus ik leer graag van je hoe jij het aan de lay-out ziet!
Heel fraai👍