Ah die is ook heel mooi, ik heb wat met blauwe wijzerplaten.
Ik zal straks eens kiekjes nemen van project worldwatch.
Heerlijk ik ben op dit moment nog bezig een vriend in de UK die Japanse klassiekers verhandeld, hij gaa tme maten voor een nos cosmotron.
Ik had iets dat hij graag wou vandaar
Ik vind ze super, die cosmotron modellen en hopelijk ooit een hisonic
Succes!
De mijne is overduidelijk geen NOS.
De technologie is heel knap, pre-quartz en toch 36000bph met batterij. Dus sowieso een historisch horloge voor weinig geld👌
Dankjewel
Lijkt mij eerder SAAB Lansen. Is ook in de tijd gezien waarschijnlijker. Maar ook heel erg Zweeds
Tof hoor! Ze verdienen wel beide een beetje liefde zo te zien. Een zeer vergelijkbaar model heb ik ook in de collectie. Ben er alleen niet achter waar superextra nu voor staat…
Yup moet nog gebeuren. Alles op zijn tijd. 300 horloges die allemaal wel eens wat liefde nodig hebben is slecht voor de geldbeugel
Wow, ja. Dat lijkt me niet te doen eerlijk gezegd of je moet er echt flink wat geld aan tegenaan kunnen gooien.
Nou kan ik zelf slecht afstand doen maar ik zou hier toch echt wel flink gaan uitdunnen. En wat er vrijkomt in service voor de overgebleven stukken steken.
Das meestal het idee… Elke paar jaar als ik op 300 of zo kom dan is het thanos tijd, vingerknip, halve collectie en dan koop ik als een idioot weer gewoon massa’s.
Zou zomaar kunnen. Ik heb niet zoveel verstand van vliegtuigen. Bij het plaatjes vergelijken op Google kwam ik niet verder dan een Viggen. Maar Zweeds is ie!
Eensch! Dus: aan het werk, @Loderoelofs! Maar ja 300 horloges… omg! En allemaal liefde nodig?
Nou ja, als je weer eens wat kwijt wil hoor ik het wel. Maar wel herkenbaar hoor. Ik koop ook veel te veel en doe veel te weinig weg.
Als de Rikketik weer een beetje corona-veilig is, zullen we dan samen een keer een tafeltje huren?
Nou late. We zeggen dat van de 300 een 40 liefde nodig hebben.
lijkt me wel een strak plan zo op de rikketik, nadeel is dan ga ik weg met 400 horloges.
Ook gij Brutus!
Waar ken ik dat van? Ik heb dan wel geen 300 honderd horloges, maar de 100 ben ik wel gepasseerd. En het lukt me wel om er van enkele afscheid te nemen, maar er komen er meer binnen, dan eruit gaan. Ergens gaat er iets fout