Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

Ja dat is ongeloofelijk goed gelukt :hugs:

23 likes

Een stapje terug van een koning naar een Lord Marvel 5740-8000

In die tijd was Seiko echt wel erg goed in Sunburst wijzerplaten. En in mijn ogen nog steeds een van de mooiste Lord Marvel, die ze ooit gemaakt hebben.

17 likes

Nog een dagje mijn 1968’er Grand Seiko 6146-8000 cross hair dial

19 likes

Nog een keer een Lord Marvel 5740-8000 in de versie met de mooiere wijzerplaten (alleen in 1966)

16 likes

Goedemorgen,

18 likes

Tropic master, licht en soepel om de pols

16 likes

Raketa Quartz maanfase

20 likes

33 likes

Goedemorgen vintage liefhebbers. Vandaag op mijn Telda met Venus 175 aan de pols om te beginnen.

28 likes

17 likes

Uit de rariteitendoos uiteraard :grin:

23 likes

23 likes

Nice watch, bij mij alleen nog af bij het slapen afgelopen dagen :stuck_out_tongue: ok ook tijdens het douchen :rofl:

22 likes

Veel goud in dit topic de afgelopen dagen, of valt dat alleen mij op?

Geen idee waar je het over hebt.

Dank nogmaals Filip @straoven.

29 likes

Klasse! Geen foto’s van het project genomen? Zou mensen een hart onder de riem kunnen steken voor hun eigen wrak-restauraties, ondergetekende niet het minst :wink:

Zou het niet weten

16 likes

Voorspelbaar trendje ligt voor de pols - koopjes jagen is een niet onbelangrijke stimulans bij verzamelaars én zeker flipperaars, waarbij een nos, as new of weinig gebruikte staat prevaleert. Om verschillende redenen vallen zowel een lagere prijs als NOS staat of jubileum/zondagse klokje nog al vaak samen met goudkleurige horloges, en bingo :stuck_out_tongue_winking_eye:
Oh ja, en sommigen zijn zelfs gewoon mooi :innocent:
Zo had ik ooit een vergulde Seamaster chronograaf, oerlelijk maar echt met chronometer prestaties :ok_hand:. Helaas na een tijdje in de lade toch maar voor een shit prijs verkocht - en dat zit me nog altijd niet lekker

deze Seiko is voor mij ook zo’n ‘miskoop’…

11 likes

Heerlijk toch af en toe mag dat best

29 likes

36 likes