Met dank aan @Martijn!
Was erg leuk vanmiddag in Zeeland, met ook @Brava erbij
Heeft een fijn nieuw huis gevonden
Grootste deel van de dag doorgebracht met mijn récente aanwinst een NOS citizen cosmotron.
Maar net deze avond geswitched naar een andere récente vondst een Richard 21 jewel automatic met de vrij spéciale A.S. 1673 een 21 jewel automaat waarbij er gebruik is gemaakt van een assymetrisch geplaatste rotor.
die dan nog eens volledig ingewerkt is in het calibre ipv er bovenop wat voor die tijd 50/60 voor een uitzonderlijk dun binnenwerk zorgde.
In de categorie: die gaat niet meer weg…
Topdag vandaag in Zwolle, in museum De Fundatie met naast een groot overzicht van het werk van Rob Scholten ook Joyce Verheul met een kunstwerk van gemaakt van op de RikkeTik gescoorde radium wijzers. Het origineel hangt bij radioactief afvalverwerker Covra in Vlissingen
Ik met een Pontiac Super Compressor en mijn maat met een Aramar Long Beach
Prachtige aanwinst, gefeliciteerd! En mooi dat ie op het forum blijft, dan kunnen we er hopelijk regelmatig van genieten in dit draadje .
Tegen het vallen van de nacht nog even deze avondwissel.
Geinspireert door de Ricoh deze al helemaal niet meer zo nieuwe “NA” vanavond uit een vd projectbakjes gehaald en geserviced.
Bandje komt net droog van de verwarming na ultrasoon, dus hij moest even om
Deze Pulsar Perpetual Calendar -de Y950-, met vergelijkbare functies als de Ricoh, is van 1983. Maar is niet zo hip als zn Worldtime -Y951- broer (identiek, maar met een wereldmap in de overlaying display, ipv calendar)
Niet minder verzamelwaardig En mag morgen aan de pols
Gaaf !!!
Vandaag mijn Tissot 7 nog eens tevoorschijn gehaald.
Deze heb ik als een hoop drek ooit op een rommelmarkt gevonden, maar onder die drek zat een mooi horloge.
Ik vond via ebay in Israël een nagelnieuw origineel bandje.
Volgens mij is deze Tissot gerelateerd aan de Omega Dynamic.
Geniet ervan😎
Mercedes en Omega zondag bedoel je zeker