Je krijgt er in ieder geval een fijn huidje van zeggen ze hier
Het beetje straling is niet zo’n probleem, maar inderdaad vooral het stof. Moet je niet binnen krijgen of inademen. Hoe groot het risico is als je er als hobbyist af en toe mee in aanraking komt weet ik niet; denk dat het wel iets meevalt.
Verder is de emissie van Radon nog een dingetje als je grote aantallen horloges met radium hebt liggen.
Zelf houd ik niet zo van gezondheidsrisico’s dus ik mijd horloges met radium als de pest
Nog steeds deze om de pols. Loopt redelijk netjes. 4 seconden in de min na een week nu, da’s ongeveer een halve seconde per dag
Komt me bekend voor…
Eindelijk besloten deze Zentra klassieker toch maar eens te laten repareren, is de goede man op vakantie

prachtig horloge
Dankjewel
Rommelmarkt tissotje manuel wind met een hele lichte verticale brushing op de wijzerplaat.
Niet slecht voor een paar euros
Bedankt! Zowel horloge als manchetknopen zijn favorieten in de respectievelijke collecties
Niet op de krasjes letten - vanaf een bepaalde hoek zie je ze niet meer
Grote fan van deze geïntegreerde bracelet!
Fijne dag HF.
Hele mooie wijzerplaat heeft ie!
Is dat de Bullseye?
Hield zich prima bij een rondje surffietsen vandaag. Genieten zo’n lentestorm
Zou wel eens zijn laatste rondje kunnen zijn, er moet er toch één - of twee - af van 't stelletje T’s

Ja vet he Clim. Dank je wel. Gekocht van een gepensioneerde juwelier die het volledig authentiek heeft gerestaureerd. Het heeft zelfs nog het eterna logo, de vijf puntjes, gegraveerd in het glas.
Het is voor mij een pronkstuk, niet iederen zal de kast waarderen maar dat maakt mij niet uit.