Prima D.!
Gefeliciteerd Je grootvader was werknemer bij Fokker ?
Nee joh
Als je ff bij mikrolisk kijkt zie je dat het niets met de vliegtuigbouwer te maken heeft.
Fokker | Synchron SA | Neuchâtel, Schweiz | |
---|---|---|---|
Fokker | Ernest Borel & Cie. SA | Neuchâtel, Schweiz |
https://www.mikrolisk.de/show.php?site=280&letter=F&searchWhere=trademark&searchMode=exact&id=18
Proficiat ziet er nog erg goed uit voor de leeftijd
Dank je, heeft inderdaad, geen zwaar leven achter de rug zo te zien
Het kan zijn dat deze Pobeda naar de stad Samara genoemd is. Dan zou ze jonger zijn dan 1991. Maar het kan ook zijn dat ze naar de rivier de Samara genoemd is.
Naar een bepaald type Lada lijkt me onwaarschijnlijk.
Samara (Russisch: Сама́ра) is een miljoenenstad in Europees Rusland. De stad ligt een kleine duizend kilometer ten oosten van Moskou, op de plek waar de rivier de Samara in de Wolga stroomt, die hier de Boog van Samara vormt. Het is de hoofdstad van de gelijknamige oblast (provincie) Samara en heeft ruim 1,1 miljoen inwoners, waarmee Samara naar inwoneraantal de zesde stad van Rusland is; in de stedelijke agglomeratie, waartoe ook onder andere Toljatti wordt gerekend, wonen 2,3 miljoen mensen. Van 1935 tot 1991 heette de stad Koejbysjev, naar de sovjetstaatsman Valerian Koejbysjev.
Gisteren trouwens helemaal uit elkaar gehad en geserviced. Ook slippende opwindveer door omdat iemand ooit een verkeerd type veer gemonteerd had. Hier hoort een veer in met een T-haak eind, en er zat een normale veer in. Tja die haakt natuurlijk nergens in.
Ik draag nog steeds de Arsa uit, naar ik mij heb laten vertellen, 1945 of daaromtrent. De snelheid wat opgevoerd en loopt nu per dag minder dan 1 minuut te traag. Nog ietsjes corrigeren de komende dagen.
De olijfbomen hangen goed vol. Nog een maandje vooraleer we de Canino olijven gaan oogsten. Spannend.