Mortima Mayerling
Vandaag weer eens de Olympic. Normaal draagt zoonlief dit horloge.
Heeft laatst een servicebeurt gehad, maar loopt wel erg ver achter na een nachtje op zijn zij. Dus een mooie reden om de horlogemaker te bezoeken. en zelf weer eens te genieten van dit exemplaar
Opruimwoede brrr…
Na het overlijden van mijn vader vorig jaar is m’n moeder ook flink aan het opruimen geslagen. Nu had m’n pa nog ergens in een stalling een oude Fiat 131 staan. M’n moeder wilde al een autosloper bellen om het ding op te laten halen. Gelukkig hebben we haar op tijd afgeremd en de auto uiteindelijk voor 7.5k aan de de zoon van de eerste eigenaar verkocht. Die was er helemaal verguld mee.
Vandaag begin ik met een wat oudere PP…
Graag jullie mening of deze band erbij past of dat ik toch beter voor een zwarte band (om mijn pols, om spraakverwarring te voorkomen) kan gaan.
Ik denk dat dit goed past! Misschien zou iets donkerder bruin nog mooier staan. Donkerbruin hagedis leer zou ook goed passen denk ik.
Dit dus
De warmte van deze bruine band versterkt die van kast en wijzerplaat uitmuntend. Zo dus een prima keuze imho. Voor de kant van een zwarte band spreekt weer het ‘ophalen’ van de zwarte accenten - in dit model zowel de wijzers als markeringen en tekst. Kan ook zwaar wegen bij een keuze, maar daarbij zou ik ook kleding aspecten meenemen in de keuze, en dan worden wellicht kleuren als blauw en groen ook nog interessant. In elk geval een prima horloge om af en toe te wisselen van band - om nog meer van te genieten succes!
Zwart of donkerblauw
Mooi horloge.
Dit staat erg mooi maar ik denk een zwarte croco band ook
Da’s een mooie Tissot Wilko
Dank je, draag hem ook graag
Hier in dit hoekje van het forum wordt er niet gemord als de datum niet correct is
Mooi. Wat een apart horloge, Wilco.
Dankjewel voor jouw uitgebreide advies en compliment. Groet, Michael