Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Wyler Vetta met een filmpje op YouTube is in Italiaans maar kan vertaald worden naar Engelse ondertiteling.

29 likes

Zoals gebruikelijk de laatste tijd

20 likes

24 likes

vandaag een cushion case 14K longines 11.84N uit 1924. Serial op caseback komt overeen met serial op movement, dus bij mekaar horend. met zijn 28 op 28 mm redelijk klein, maar allez kom t kan er mee door. Deze is ruim 3 jaar geleden voor t laatst onderhouden en ik zag op t afregelmachientje dat ie in t kort een onderhoud kan gebruiken, nu ja dat zag ik ook toen ik hem open deed voor een foto van het binnenwerk. Dus onderhoud nodig als ik hem veel ga dragen. We zien wel. Ik vind het leuk dat de plaat naar gelang de lichtinval anders kleurt

20231213_092755

37 likes

Goedemorgen,

De ongeveer 70 jaar oude Titus weer eens.

40 likes

PARA Klasse …

Op woensdag :relieved:

31 likes

30 likes

Prachtig.

1 like

Vandaag weer een duiker, nu de Seiko Professional 7C43-7010. Onlangs nog geleerd, dat de laatste 4 cijfers voor een kast staan, waar het glas met een schroefring vastgeklemd zit. Wat me weer op het spoor brengt voor een nieuwe duiker, de voorganger van de7C43-7010: De 7548-7010. Die zijn zeldzaam, dus dat zal een leuke zoektocht worden… Maar voorlopig nog even met de 7C43…

25 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

33 likes

Vandaag een Trice.

23 likes

Dag en datumverzet gefixt.
Glas en kast gepoetst.
Tikt nauwkeurig als nieuw. :blush:
Citizen Cosmotron van 1972 met fijn dragend monoblock case.

O ja, datumverzet werkt :blush:

30 likes

Goedemorgen,

Vandaag deze met aparte éénzijdige patina. Het ziet eruit alsof de wijzerplaat aan één kant roodgloeiend is geweest, maar dat zal vast niet, anders was er weinig van over gebleven.

:ukraine:

26 likes

33 likes

Even weer tijd voor een gouwe ouwe!

22 likes

Vreemd, meestal zit de meeste schade bij de kroon?

1 like

De oude van opa.

24 likes

Ooit op CataWiki gekocht en een tijdje terug op een Hirsch strap gezet. Handwind, loopt best goed. Veel meer kan ik er niet over vertellen.

30 likes

Grappig die “schaduw” bij de uurmarkeringen :ok_hand:

3 likes

dresser uit 1963. cal.268

25 likes