Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

De vermaarde Seiko Silverwave om mijn pols vandaag…

33 likes

Mogguh!

39 likes

38 likes

ik doe mee met de chronograven.

33 likes

*chronografen. Toch maar even opgezocht.

3 likes

oh man die is mooi :slight_smile:

1 like

vandaag een longines met nog te herstellen wire lug. Ben geen krak in solderen, dus dat is zo een werkje dat ik telkenmale voor me uitschuif, moet het nu toch eens doen want dragen met zo een wirelug kan niet goed zijn.

Longines cal 10.85, kan ook 10.86 zijn ben het vergeten. Zilver, vierkant 26 bij 26 en hij draagt eigenlijk groter als de 14k cushion case van 26 bij 26, ik draag hem ook liever dan de cushion case. kast en mechaniek horen bij mekaar want dezelfde serial op zich en deze is echt wel hoogbejaard, maar nog niet mijn hoogst bejaarde, met zijn 105 jaar. ik vraag het me vaak af als ik oudjes aan heb “wie heeft deze allemaal om gehad”, “wat heeft dit horloge allemaal gezien gedurende de jaren”, … konden ze maar eens spreken

en hier is dan ons oudje uit 1918

35 likes

Goedemorgen iedereen.

25 likes

Dat kan ik ook van je Longines zeggen! Dat is ook nog een plaatje, zelfs na al die tijd!

En ja, ik ben ook blij met mijn Silverwave. Past wel bij de tijd van het jaar… Dit horloge ademt wat kerstsfeer uit.

1 like

Beauty :+1:

Vandaag een oude quartz duiker, op een ali bandje. Die verrassend lekker zit.

30 likes

Goede morgen :slightly_smiling_face:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

38 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

6-12-1946

31 likes

Zei daar iemand chronografen? Vandaag deze tic-tac Pontiac:

39 likes

Dat is geen vintage, maar een splinternieuwe.

1 like

25 likes

22 likes

Wat voor een Rus is deze dan? Kuravsnui?
Kirovskie?

1 like

Ha!
Ik kom net zijn broer in het bruin tegen!

https://www.vinted.nl/items/3877211642-kirovski-vintage-kirovskie-16j-crab-poljot-1mchz-ussr-mechanisch-retro-sovjet?homepage_session_id=41e7edbf-7488-42ae-bd27-75679c043955

4 likes