Ja gelukkig wel en anders heb ik reserve.
Tijd/datum moet nog juist gezet worden (ik leef niet in het verleden of toekomst) maar kon alvast niet wachten met een foto te maken!
Gisteren niet onverdienstelijk gepoetst. Zelfs het lot getart met metaal polijstmiddel.
Loopt nog steeds goed.
De kleuren komen op de foto niet zo mooi uit als dat hij in het echt is. De cijfers ring rondom en de cijfers zijn met goudkleurige inkt gedrukt. De wijzerplaat zit ergens tussen brons, rosé en messing in.
Geblauwde stalen wijzers met twee ‘vlakken’.
Vandaag deze heerlijke vintage seventies Candino duiker met oranje details, heerlijk verkleurd ÈN een wekkeruurwerkje van A. Schild
Jij kan niets weggooien hè? En terecht, zo blijkt maar weer! Het lijkt zo eenvoudig, een ander kastje. Maar ik weet inmiddels hoe lastig dat vaak toch blijkt!
Mooi hoor, weer eentje van de sloop gered!
Prachtig uurwerk nu😍
Vandaag deze heel kort onder het mes gehad. Want het had een heel klein probleempje… De minutenwijzer zat er verkeerd om op… Was me totaal niet opgevallen, maar ik ergerde me aan de krassen op de wijzer. En toen ik nog eens goed keek, zat die gewoon verkeerd om! Dus ergens in Japan heeft er eentje niet zitten opletten… Dus nu weer in ere hersteld…
Dus nu deze Gold Cap (260 micron!) Seikomatic Self Dater om de pols, meteen ook een nieuw bandje!