Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Lekker pakketje! Hele mooie inderdaad!

Een nostalgische Certina voor vandaag.

Gisteren binnengekomen.
Omstreeks 1945 aldus het serienummer. Waarschijnlijk nu mijn oudste horloge.
Op de foto niet goed zichtbaar maar de wijzerplaat is ook bol.
De wijzers hebben nu een roze gloed maar waren volgens mij blauw. Iemand een idee of dit blauw weer terug te halen is?

Binnenin snort een KF304

38 likes

Jup dat is hem :slight_smile:

Ik heb ook nog een gele ds2 ph1000, een zwarte ph1000 project en nog eentje onderweg :rofl:

1 like

Ik moet eerlijk zijn tegen jou…
Je hebt een goede smaak. Heel mooi en geniet ervan… :+1: :heart_eyes: :star_struck:
:

1 like

Goedemorgen,

Discusmodel Ancre vandaag:

:netherlands:

26 likes

Gmt time, 16700 vandaag met de coke bezel. Vergeleken met sommigen hier niet heel erg vintage. Zal ik het maar “neo-vintage” noemen?

15 likes

Dankjewel:)

Ik ben er ook eentje aan het opknappen in het “tot levend gemaakte” topic

1 like

Vandaag de Eppo 1969

27 likes

Een hele mooie wijzerplaat :ok_hand:

1 like

5 jaar oud…beetje vintage al

2 likes

Dankjewel, ja dikke wedge monocase.

1 like

Young timer? Hoe oud is ie dan?

1 like

Mooi mooi ik heb ergens een Arda met zo een heel bol glas liggen die moet ook eens opgeknapt worden.
Hoe groot is deze?

Dit horloge word ik altijd vrolijk van als het voorbij komt. Leuke kleuren en makkelijk af te lezen.:+1:

1 like

Een sympathieke simpatico.
Eerder deze week binnen gekomen, vandaag eens een dagje proefdragen om te zien of ie net zo netjes gelijk loopt als de timegrapher verondersteld.

24 likes

En dan nog zo gaaf, echt een zondagsexemplaar. Kan ik van de mijne niet zeggen :roll_eyes:

28 likes

Oris Star ChronOris 1970

28 likes

Laat ik dat nou ook hebben zag hem bij @Lexaf eind januari om een plexi van mijn Ingersol te laten vervangen.
En het uurwerk van de Ingersol was vuil en doet het niet meer en dat heeft niets te maken met het glas vervangen hoor. Die heeft het ongeveer 4 weken gedaan en loopt niet meer…
Maar toen viel mijn oog hierop in de vele vele horloges die hij heeft en ik was direct verliefd en gelukkig kon ik deze overnemen is quartz en doet het wel perfect gelukkig…
Is lekker clean en duidelijk

2 likes

De Ancre. :smiley:

29 likes

28 likes