Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Ik heb afgelopen week de inklaringskosten betaald, dus deze (en wat andere horloges) zijn er bijna :wink:.
Kan niet wachten.

Helaas aangestoken door @VmaxNL, die tijdens een clinic (en hier op het forum) prachtige vintage Seiko’s liet zien. Inmiddels al verschillende LMs, een KS en andere aan de verzameling toegevoegd. Met de Citizen komt ook een Seiko Champion deze kant op.

26 likes

31 likes

35 likes

20 likes

Graag gedaan! Veel plezier van deze mooie horloges! (En wees maar blij, dat je nu niet in mijn collectie kunt kijken, dan zou het nog erger worden!)

1 like

Goede middag :smiley:

Vandaag deze oude Russische LCD met twee verse batterijen. Niet zo goed te zien maar hij doet het :white_check_mark:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

22 likes

32 likes

32 likes

27 likes

lekker in het zonnetje

32 likes

37 likes

Vanmiddag met het mooie weer een eindje met een oude hulpmotor op pad geweest.
Dit is een Mosquito 38 cc uit 1951 die in licentie gemaakt is bij de Nederlandse Instrumenten Fabriek Waldorp en is gemonteerd onder mijn vader zijn eerste fiets, die hij in 1951 kreeg toen hij naar de ambachtsschool ging. De fiets is een Phoenix uit Leeuwarden.
De Citizen automatic die ik op de rikketik had gevonden heeft de 60 km schokken goed overleefd :smiley:.

49 likes

STIJL!!!

1 like

Geniet van je avond @jan13 :wink::clinking_glasses::metal:

37 likes

Dat gaat zo wel lukken!

1 like

Toppers :ok_hand:

1 like

Rondje met Merckx :bike::bike:

33 likes

28 likes

Heel gaaf, met naaf dynamo zo te zien? (Ooit een Fongers gehad met zo’n dynamo)

2 likes

Yep, met naafdynamo van Sturmey-Archer.
Die wilde mijn vader vroeger er in hebben. Mensen kenden dat niet en hij maakte ze dan wijs dat het een elektrische trommelrem was :laughing:

7 likes