Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

:heart_eyes:

1 like

Vandaag een omega quartz. Een zogenaamde traveller.

39 likes

Wisselen wisselen

33 likes

Hier ook een wissel ,net een :sun_with_face: straaltje gepakt.

39 likes

40 likes

Toch even 3x gekeken of ik niet per abuis in Omega only had gepost…:male_detective: Wow, wat een mooie set!

18 likes

Vandaag de jaren '60 Rado CC :smiley:

20 likes

Middag wissel naar deze leuke Anker skindiver…

31 likes

De Omega Megasonic vandaag.

35 likes

Oh the megasonic, ja daar wordt ik altijd een beetje warm van.
Een paar keer dicht bij een aankoop geweest maar er was vaak iets dat me tegenhield maar die van jou is wel puntgaaf.
Proficiat.

2 likes

Dankjewel, die Elgin mag er anders zeker wel zijn. Leuke kast.

1 like

Thanks, hele fraaie grijze wp die quartz (model Seamaster :roll_eyes:) trouwens!

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes: joa mien merk, en dan ook nog arrowhead markers, plat en breed (net als ik), en fantastische patina​:partying_face: thanks

2 likes

25 likes

Ja, deze is schitterend :ok_hand:ik dacht dat er nog eentje op het forum aanwezig is.

1 like

40 likes

Grand Seiko Saturday met mijn Grand Seiko 6146-8000 uit 1968, 55 jaar oud en Tanaka-San zijn Grammar of Design blijft verbazen!

Vlijmscherpe hoeken, hoogglans vlakken, stukjes geborsteld, ronde bezel, hoog acrylglas.

En dan die wijzerplaat :heart_eyes:, nog meer zilver in het echt dan op de foto, mooi sunburst effect, speelse cross-hair, een gave blauwe zaterdagaanduiding, dikke opgelegde blok-indices met zwarte inlay, scherpe wijzers met zwarte inlay en de secondewijzer draait dankzij het hi-beat 36.000 BPH automaatuurwerk supersoepel in het rond!

46 likes

Oudjes opwinden - blijft spannend

29 likes

Mijn Zondagse :heart_eyes:

45 likes

Deze strakke dresser maar weer omgedaan.

Heeft jarenlang bij iemand in een laatje gelegen met heel veel vuil en het verkeerde bandje.

33 likes