Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Nou moe??:roll_eyes:
Net vanmiddag de mijne opgehaald van de batterij wissel - bizar toeval :sunglasses:

22 likes

Heel bijzonder, zo vaak zie je deze niet.

1 like

23 likes

Vooral de 1de lijkt er veel op. De 2de lijkt weer op deze

22 likes

Mooi bandje!

1 like

19 likes

7928 Tudor Sub

37 likes

Denk ik ook, en ik wilde hem bij sommige gelegenheden echt wel om ook… Maar dan had ik :zipper_mouth_face: al een paar maanden eerder de batterij moeten vervangen

1 like

De rotor van deze Seiko ( 7009 uurwerk) had veel speling en rammelde tegen de kast/achterdeksel waardoor de opwinding van het uurwerk niet goed was.
Omdat ik geen onderdelen heb van dit 7009 uurwerk heb ik gisterenavond een nagelnieuw NH36 uurwerk ingebouwd.
Het stelde niet veel voor. Het moeilijkste was nog de opwindstift op de juiste lengte inkorten.
De wijzerplaat en wijzers passen meteen op dit nieuwe uurwerkje.
Dus heb ik nu mijn 2e Seiko 5je dat ook handopwinding heeft.

27 likes

25 likes

Weer eens een echt oudje om, een Sputnik uit de fifties toen ook in de Sovjetunie de space race volop leefde.

De secondewijzer is vervangen door een charmant schijfje met een Sputnik Satellietje dat een gaatje heeft dat de onderliggende seconden laat zien!

Gemaakt door de Vostok fabriek in Tatarstan, leuk om te weten dat deze fabriek in 1942 vanuit Moskou naar deze plek werd gebracht!

25 likes

Vandaag een digitale dag…

19 likes

Goedemorgen! Jullie ook zo’n zin in oude quartz tijdmachines deze week?! :nerd_face:

21 likes

24 likes

Deze knapperd vandaag!

29 likes

The Doctor is in da house!

24 likes

Deze weer eens om

24 likes

Goedemorgen vintage liefhebbers, vandaag de el primero met het 400 cal.

Mooie dag allemaal!:watch:

19 likes

DEZE van m’n oudste dochter weer gevonden in een doosje…

Jongens toch pffft we worden oud :grimacing:

26 likes

Goedemorgen,

Voor een Ruhla best wel stijlvol:

:ukraine:

36 likes