Jawel! Dit dus:
Ook met zo’n ratel caliber. Ziet er op de timegrapher nog niet eens zo slecht uit… voor een ongesteende penanker van zo’n jaar of 70 oud…

Jawel! Dit dus:
Inderdaad mee nemen dit horloge naar Scandinavië Ook vaak daar met de caravan geweest toen er nog vele gruiswegen waren en een kropje sla nog feestelijk ingepakt werd terwijl de zalm bijna voor niets was
Facturen maken?
Ook. Hotel receptie.
Er is volgens mij al een nieuwe as onderweg naar @singlehoesjes en daarmee een mogelijk project voor een gerenommeerd sleutelaar op het forum.
Verdienmodel
Nee hoor :).
De eerlijkheid gebiedt mij ook om te zeggen dat ik mijn mosterd heb gehaald bij onze Bandenbaas hier @Ko-Banden.
Een “hommage” aan 1 van de banden die hij heeft gemaakt voor de HFLE17. Ik ben nog steeds verliefd op die band, maar aangezien ik enkele jaren terug de lugs heb ingeknipt, kan ik deze niet meer gebruiken zoals ik wil…
Het voorbeeld:
Longines Gemini.
De led aanduiding is voor als het donker is, helemaal niet overgeconstrueerd of duur en kwetsbaar
Heuer stijl lijkt het wel - deze zou 2x lcd moeten zijn maar er was er dacht ik ook één met onder een led