Ja, ik kan wel een jaar rond. Maar ik heb voor mijzelf als limiet gesteld nooit meer dan 25 euro voor een horloge te betalen.
Da’s een mooie!
Lijkt wel een Lip horloge!
Leuk!
Ja gaat dat zien! Hilarisch relaas van een epische strijd!
Bij mij is het andersom: Ik mag eigenlijk geen goedkope meuk meer kopen van mezelf. Ik wil iets duurdere horloges gaan opknappen. Maar ik kan het niet laten om horloges van de schroothoop te redden…
Ja idd,heel moeilijk een bandje voor dit horloge, ik vind een nato nog het beste maar de juiste kleur/en
Weer terug van de 80’ naar net 70’s, Seastar met cal. 2031 uit 1978.
Net weer een verse batterij in gezet. Dat is toch wel een nadeel van te veel quartzhorloges, je blijft aan de gang met die batterijen
NA, mooi dun BUREN horloge. Buren is wat minder aanwezig op dit forum. Toch is het een oud Zwitsers merk, zoals wel meer merken opgericht eind 19e eeuw en min of meer in de quartz crisis verdwenen. Ze maakten hun eigen calibers en ze waren oa actief in het ontwikkelen van dunne calibers. Deze dresser is 7 mm dik, bevat het 2.8 mm dikke Buren 280 (jaja, goeie naam ) uurwerk en stamt uit de sixties.
De oude horlogemaker waar ik als jongetje mijn horloge naartoe bracht, ja, zo iemand woonde gewoon in de buurt, gaf altijd hoog op over de kwaliteit van dit merk. Toen ik deze voorbij zag komen kon ik hem niet laten liggen.
Hele mooie maat! En ik vind het bandje ook prachtig, dat maakt het een geweldige combinatie. Veel plezier ermee.
Ja leuke combinatie hè. Heeft de verkoper goed gekozen. Ikzelf heb altijd moeite met het kiezen van banden. Vind ik moeilijk.
Beetje modden en dan heb je dit:
Hier een middagwissel naar de zojuist ontvangen Suverän

Moet nog even kijken welk bandje ik erop ga doen. Dank @Frans53!