Wat ben jij lekker op vakantie, Bas! Half Frankrijk doorzwerven en het ene stuk antiek na het andere tegenkomen.
Misschien nog leuker, een roestige Ciroën HY in de voorgrond. Ook al zo’n iconische Franse auto. Heerlijk hoe je op het Franse platteland die oude roestbakken nog vaak bij boerderijen ziet staan. Soms gewoon als berg schroot, af en toe als kippenhok.
Die roest geldt trouwens niet voor de meeste Panhards, die waren voor een groot deel gemaakt van aluminium.
Bas, het wordt tijd voor een Panhard Only topic! Maar dan wel in het grijze deel, want off topic voor horloges. Tenzij je een Panhard horloge opduikelt natuurlijk
Om e.e.a. weer on topic te krijgen hier als bruggetje mijn aluminium Villeroy.
Meer info over dit bjzonder horloge vind je hier:
Die anti spam extensie voor Marktplaats werkt trouwens inmiddels niet meer. Het is daar weer Catafikkie voor toe en achter tegenwoordig. Heeft iemand daar nog een oplossing voor?
Veel moois hier in la Douce France. Net nog een brocante gezien met een hele rij moois.
Oldtimers OP wielen ja ook veel. Er stonden er nog meer:
En op marktplaats zie ik nu al aan de foto meestal of het Catafikkie is…
Leuk de alarm installatie werkt nog
Ja ganzen zijn goeie bewakers!
Prachtige Constellation
Jammer genoeg krijg ik mijn Torre banden er niet op. De lugs zijn 17,5mm, gok ik, en dat betekent dat de ingebouwde push pins niet passen. Ik geloof nochtans dat ik een goede kandidaat heb gevonden:
Yep, mooie match!