Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

Zwemweer :slight_smile:

Tipje een Engelse oldtimer :thinking:

33 likes

MG Midget? :thinking:

1 like

Aan de wieldop te zien een Rolls of Bentley

1 like

Toch apart dat 2 horloge met dezelfde kastdiameter (29mm) zo compleet anders kunnen dragen.

De laatste lijkt echt aanzienlijk kleiner…

24 likes

21 likes

Polstijd voor de Anker :sun_with_face:

21 likes

Voici :yum:

Van1950 volgens de eigenaar

25 likes

33 likes

Ik had even zitten zoeken op Alvis, maar dat was het niet. Riley was ik niet op gekomen :blush:

3 likes

Hemelsblauw. Dat vind ik een verassende suggestie! Kan me er nog niet direct een beeld bij vormen, maar ga ik zeker eens proberen! :+1:t2:

1 like

Ik moest een uurtje geleden (22.00u) toch even mijn horloge afdoen als referentie voor de grootte van deze wolvensporen. Flinke poten zeg.

24 likes

Jammer dat ik te laat was, want ik had hem herkend. Een vroegere bijna-buurman en zijn broer hadden er meerdere, als ik het goed heb zowel cabrio als saloon. Dat waren echte Riley fans. Daarnaast hadden ze veel WOII materieel, waaronder echte Willys Jeeps.

2 likes

Kon even snel geen hemelsblauwe in mijn phone vinden maar deze Certina op diepblauw geeft misschien al een beetje idee :slightly_smiling_face:

20 likes

Late avond/nachtwissel:

Deze:

Revue sport

Hierboven nog ‘dans son jus’ maar het ding kon toch wel een poetsbeurtje gebruiken, foto’s ‘erna’ hier onder.

Revue Sport ( Revue Thommen) cal. 56 ca. 1940.

Vanwege de fixed lugs er even een oud 16mm perlon bandje opgezet, ik had zo snel even niks fatsoenlijkers bij de hand, ik moet er nog een zwart leren open ended bandje voor maken.

Revue 56 - Ranfft 2

29 likes

Goedemorgen iedereen,

Maak er een mooie dag van!!:watch:

34 likes

Deze ‘veteraan’ vandaag

29 likes

Onweersbuien? Deze dan maar :cloud_with_lightning_and_rain:

26 likes

Prachtig :+1:t2:

2 likes

31 likes