Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

volgens mij toch ook al vintage :upside_down_face:

21 likes

35 likes

Veel slee dat is het leuke aan deze Franse Herma…

… mèt de preciezie van een Zwitser :yum:

35 likes

29 likes

Mogguh vintage-lovers!

De ZentRa Maxim, eerste helft jaren 70. Dresser pur sang.

33 likes

Bandje is m voor mij niet, maar geinig design :ok_hand:

1 like

Design idd bijzonder.

Bandje zat er op, gedaan door de juwelier in Cochem destijds waar ik hem gekocht heb. Denk dat er een zwart leren bandje op heeft gezeten. Toch eens achteraan.

Edit: Koblenz, niet Cochem :sweat_smile:

1 like

:star_struck:

:large_blue_circle::large_blue_circle::large_blue_circle::large_blue_circle::large_blue_circle:

32 likes

Schitterende goudjes en in de originele dozen … :ok_hand: :+1:

2 likes

In de goudjes-zilvertjes week vandaag als start een longines tank 14K met 9LT caliber van rond 1944 en een longines 14K met 19.4 caliber van rond 1963. De oudste een jaar of 10 geleden overgenomen van de eerste eigenaar, een al wat oudere zeg maar gerust heel oude man uit de USA wiens maat hem voor hem op ebay gezet had. Het horloge werkte niet meer, de horlogemaker in de USA had gezegd “onherstelbaar” terwijl eigenlijk alleen maar een onderhoud met nieuwe veer nodig was.

34 likes

ons verzamelinkje goudjes bestaat uit slechts 18 stuks - waarvan 3 cadeautjes waren, de 15 die we kochten is a rato van eentje per jaar ongeveer en daar hebben we idd op gelet om die zoveel mogelijk met doos te kopen en dan iets meer uit te geven en op eentje na is dat toch gelukt. Dat toont mooier dan op een display, vooral bij die oudjes met die burgundy dozen.

5 likes

Jazeker ,het maakt het verhaal van het horloge completer en toont de goede zorg voor deze van oorsprong niet goedkope horloges. :smiley:

3 likes

Storm zekere Seiko om de pols

31 likes

Heel mooi! Hoe meer patina, hoe mooier ik het vaak vind!

2 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

30 likes

Goedemorgen vintage vrienden, vandaag de Verdal om , en die krijgt al aandacht.

29 likes

Ja, maar je hebt mooie en lelijke patina.
Of eigenlijk, lelijke vlekken en mooie patina. Deze vind ik ook mooi ja…:grin:

2 likes

King Seiko 5626-7040 vandaag. Chic en sportief tegelijkertijd.

26 likes

Vandaag een leuke 70’s Citizen, die ik op de rommelmarkt heb gevonden…

26 likes