Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Heerlijke klok, mooie strakke lijnen op de kast en plaat. Die leren band complimenteerd hem ook erg goed.

Vind ik een prachtige combinatie, een lust voor het oog.

1 like

Trouwe metgezel, fijne dag eenieder!!

26 likes

Of hij vraagt, wanneer gaan we eens naar buiten met dat goede weer nu :sweat_smile:

2 likes

Dit is beter :slightly_smiling_face:

19 likes

Nooit onderschatten die feelgood uitstraling van Prisma (en andere NL en B horlogemerken). Hebben echt heel wat leuke modellen uitgebracht, met name in de zestiger en zeventiger jaren :sunglasses:

32 likes

:ok_hand:

1 like

Een horloge aan het uitproberen na reparatie. Hij is helaas niet van mij.
Als ie het zo blijft doen, mag ie snel weer terug naar de rechtmatige eigenaar.

30 likes

Mooi gedaan hoor ! :+1:

Al dik 40 jaar oud … :grinning:

30 likes

Hij houd meer in de gaten of het al etenstijd is :joy::joy:

3 likes

Middagwissel

35 likes

Styline Timex :coffee:

35 likes

Middagwissel naar een Chronostop. Gepolijst waar het niet heurt en een vervangende kroon, ach het was toen niet duur :wink:

35 likes

Nou en! Is gewoon mooi!

1 like

Een middagwissel naar deze Cauny Prima Deluxe Calendrio met een Unitas 6410 wehrmachtsuurwerkje erin. Gekocht als defect. Je kon hem niet meer opdraaien, door een afgebroken schroef aan de veerton. Maar met veel geluk kon ik die eruit peuteren en voor nu even een vervangende schroef in kunnen zetten. Ook een veertje, dat ontbrak, heb ik kunnen vervangen en na een grondige schoonmaakbeurt loopt het weer prima. Zal straks nog wel een keer opnieuw moeten, er is nog een nieuwe veer onderweg en nog wat onderdelen, maar ik kan er nu ook al plezier van hebben! Maar zodra de juiste onderdelen er allemaal zijn, worden die weer vervangen!

Het is een best groot horloge voor die tijd, 36mm en deze heeft niet eens schokbescherming!

37 likes

Switch naar oude Pulsar chronograaf :sunglasses:

25 likes

Ach als dat alles is …ziet er tof uit ! :ok_hand:

1 like

36 likes

Mooi horloge ,moeite wel waard deze weer top te krijgen ! :+1:

2 likes

Tis niet verkeerd, maar net iets te bling eigenlijk

Dank heren :+1: