Mooie avond iedereen!!

Apart ding. Flinke klont aan de pols. Hij lijkt verdacht veel op mijn Leijona Seacup en jouw Golana, die ik ooit eens onder handen heb gehad.
Zit deze ook in zo’n rare compressorkast?
Nee Lex, en ook iets anders klomp design
Helaas voor mijn pols voorkeur een foute kleur - en natuurlijk ook veel te mooie staat
gaaf!!
Precies, Don! Er is mij altijd voorgehouden dat je het juist wèl op een oudje moet leren.
En dat hoeft niet altijd een ouwe fiets te zijn, toch?
Ook nog even on topic: hieronder een oudje uit 1945. Een tankje, daar kickt @Domega geloof ik ook wel op.
deze ochtend starten we met een longines 14K no nonsense polshorloge uit 1968, cal 370 en een 14K no nonsense tank uit 1951, cal 9LT. Het doosje bij de tank is nadien bijgezocht en aan het logo zie je dat het doosje iets jonger is, 1957.
Mooi in hun eenvoud, al hebben we hier een voorkeur voor de iets frivolere kasten, de deze zijn toch ook heel erg leuk in hun no-nonsense eenvoud.
Gisteren deze geserviced. Doordat ik door medicatie nu veel tril moet ik extra voorzichtig zijn en duurt alles veel langer. Maar gelukkig is het wel gelukt uiteindelijk.
Deze komt ook van de rikketik in januari.
De achterkant is mooier
Sterkte daarmee Peter! Goed van je dat je wel doorgaat met het werk aan je horloges !
Heel apart, die Tramway! Valt in de categorie mooi van lelijkheid. Curieus ding.Ik heb wel eens wat gelezen over die Tramway horloges, maar weet het fijne er niet meer van. Ik ga dat nog eens uitpluizen.
Toch… Die voorkant is ook best apart vind ik.
En dan maar een beetje kleinere productie - als de medicatie zijn werk maar goed doet, sterkte Peter!
Sterkte met de medicatie, hopelijk word het gauw beter.
Fantastisch uurwerk,
Ik vind voor- en achterkant beide schitterend!
Heel apart!
En beterschap natuurlijk!