Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

34 likes

:ok_hand:t3:

1 like

36 likes

Lijkt groot voor een bull’s eye?

1 like

Extra punten :muscle:
Mooie dial ook met die subtiele stilering van het font Peter :hugs:

1 like

Fraai exemplaar, jammer dat ze zo weinig worden getoond deze kluizenaars :wink:

2 likes

39 likes

Nee ik heb gewoon kinderpolsen :rofl:
Kast is 36mm dus voor die tijd wel redelijk aan de maat, heb ze ook kleiner:

27 likes

Voor het waterige fietsrondje de lekke Mortimer gewisseld voor deze ouwe kwarts van Adidas, net als de Mortimer met Lollipop secondewijzer. Deze Adventure was begin 90’er jaren één van mijn eerste ‘verzamelhorloges’.

Dateert nog van toen ik net het virus had en al genoeg Swatches :roll_eyes:

24 likes

Ja zie je, er zit veel verschil in maten. In de fifties is het meestal klein,maar de grotere waren er wel!

1 like

Vanavond de Seiko King 45 :smiley:

29 likes

Avondwissel :grinning:.

29 likes

Hé, nieuwe carrière? Als ’ dokter Bibber’?
Je blijft toch mijn kampioen hoor👍

2 likes

Ik draag hem te weinig. Een paar keer gedacht over verkoop maar toch maar weer besloten het te houden voorlopig.
De reden is eigenlijk belachelijk: hij is in zulk een goede staat dat ik het bijna zonde vind hem te dragen :grimacing:

1 like

Ik ken dat al te goed :unamused: - die ‘als nieuwe’ zijn bij mij de laatste jaren net die exemplaren die ik langzaam aan het opruimen ben. In het kader van niet dragen = niet van genieten…

1 like

Toch paar keer verplichten te dragen, na de eerste mini kras gaat dat plots veel makkelijker. :grin:

1 like

De Timegrapher vandaag op de extreem zeldzame beat-rate van 21306 (een van de standaard-settings van de Weishi 1900, maar wel alleen handmatig aan te vinken) gezet. En de kompasnaald netjes in het midden i.p.v. WAY out of alignment.

E.e.a. bedacht ik afgelopen nacht om een uur of twee.

Dat ziet er dan zo uit. Nu aan de pols, en ik zie nog (lang) geen minuten voorlopen die ik voorheen wel zag na slechts enkele uren. Iemand meer ervaring met dit bizarre tikgetal…? :face_with_monocle: :sweat_smile:

En ja, ik draag hem echt! :grin:

27 likes

Hahaha OMG! Die zag ik niet aankomen :rofl:
Goed gedaan hoor!

1 like

Om je pink? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Damespolsen. Ook ideaal voor vintage "heren"horloges van 33 en 34 mm. :wink:

1 like