Nieuw woord geleerd, moet voor zekers in de Van Dale komen, geweldig.
Die spacewing is vrij zeldzaam en gezocht. Wij hebben gegokt dat we het goed zouden krijgen want echt die zag er niet uit
En dat werd dit
Nieuw woord geleerd, moet voor zekers in de Van Dale komen, geweldig.
Die spacewing is vrij zeldzaam en gezocht. Wij hebben gegokt dat we het goed zouden krijgen want echt die zag er niet uit
En dat werd dit
Ik ook, veel draagplezier Arjen.
Tijdens het voetbal even deze ouwe Atlantic opgeknapt, glas gepolijst kast even over de borstels en ultasoon bad gegeven.
Atlantic gemaakt ergens tussen 1941 1950
Kaliber FHF 150
Prachtige metamorfose, en die gok lijkt mij toch wel heel dapper zijn geweest om deze te kopen… en dan ook nog samen eens zijn om het er op te wagen, respect hoor
Zo, dat is volgens mij echt een van je leukere aanwinsten, gefeliciteerd met deze
Dankjewel Domega, ik heb em al een tijdje, maar ik kan moeilijk stil zitten en ben meestal bezig ergens mee, nu deze leuke Atlantic onderhanden genomen, ik zag weer geen kaliber nr. en Alphons weet het wel, maar een uurwerk met een kleine secondewijzer en de andere wijzers zien er nog stevig uit, had ik besloten om toch weer even het klokje uit elkaar te halen en de plaat te verwijderen voor het kaliber nr.
Dat zijn dan prachtige uurtjes met zo’ n horloge !
Vers van de tafel……… een mooie Lasita Compressor . Mag morgen direct mee naar kantoor.
De datum begint net te verdraaien. Altijd een mindere foto (vind ik zelf).
Heeft even tijd nodig
Fijne woensdag!
Vandaag deze NA, van het zwaar onderschatte Prisma.
Met een AS Caliber automaat met datum en dag en hoog tikgetal. Blauwe wijzerplaat en Nederlandse dagschijf. En Alarm! Wat een brok techniek en dat voor tientjes werk…
Proficiat en veel plezier ermee !