Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Er zijn er meer (natuurlijk :innocent:) maar ik denk dat je hier de meest interessante vind :face_with_monocle:

2 likes

Ai, dat is alweer lang geleden. Maar er staan inderdaad heel veel mooie cijferfonts tussen.

Dankjewel @domega

1 like

19 likes

Mooi horloge, ik ga binnenkort proberen om in deze ook zo’n leuk kroontje er in te tekenen, lijkt me wel geinig.

15 likes

Goede reis ! :+1:

1 like

Vanavond deze schoonheid:

image

Meer over dit horloge:

En ere wie ere toekomt: nogmaals @TKH mijn grote dank voor het weer in orde maken van het uurwerk!

19 likes

Dank je, dat is gelukt :grinning: :house_with_garden::red_car:

1 like

Vandaag een NA, een Eterna-matic Centaire, die uit een lotje horloges komt. Heeft nog wel wat werk nodig, maar ziet er nu al fantastisch uit.

26 likes

Proficiat met deze Eterna ,deze hebben ook een prachtige vormgeving en zijn kwaliteitshorloges …begin jaren zestig :ok_hand:

2 likes

Een andere Rus vandaag……

21 likes

Dit bandje had ik nog liggen, past er wel bij.

28 likes

Zeer goed zelfs. Mooie combi! :ok_hand:t3:

3 likes

Uiteraard als eerst delen in het bruine deel. Sinds gisteren is deze Connie de mijne. Superblij mee, er komt nog een ander bandje op.

33 likes

Zoo prachtig man …proficiat :ok_hand:

2 likes

Goedemorgen !, vandaag starten met de bepantsering van de Certina Certidate 288. :grinning:

28 likes

Het lijkt bewolkt maar hier schijnt de zon dankzij deze NA uit 1978 in zeer mooie staat. :sun_with_face::smiley:

26 likes

Als man vandaag de BH aan!

29 likes

Als die maar niet knelt met dat warme weer…:smile:

3 likes

Evert Jan, :ok_hand:proficiat met deze prachtige Grand Seiko!

2 likes

Als man vandaag de BH aan!
[/quote]

Nou Bas dat was even slikken hierzo ! :sweat_smile:
Maar een mooie start van de dag ! :+1:

3 likes