Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Dankjewel voor je leuke reactie Lex, ik vind ze ook heel aantrekkelijk, net zoals de Arsenal, en Alpina. Atlantic. Deze merken krijgen altijd mijn aandacht op veilingen.
Wijzer mee omgaan ermee werken om ze op te knappen, dat is vallen en weer opstaan, ik heb een paar wijzers gebroken, dat geeft een rot gevoel, je kunt niet even een nieuwe bestellen, hoe meer je ermee bezig bent hoe beter het gaat en leer je de zwakke punten en hou je daar rekening mee.
De wijzers behandelen met goudkleurigeverf is een goed idee, dat ga ik zeker een keer uitproberen.

2 likes

Het bandje en de plaat is nu een geheel, erg mooi gedaan.

2 likes

33 likes

:rofl:

speciaal voor jou dan deze ochtend de monte rosa, vermoedelijk nog lelijker en minder je smaak :joy:

of deze, je mag kiezen welke we om houden :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

2 uitersten denken we, vooral het origineel facet geslepen glas op deze is geweldig en lekker groot

27 likes

Een goedemorgen allemaal, vandaag niet werken dus kan ik lekker een vintage om, gekozen voor deze Ruhla

28 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

29 likes

Vandaag deze “vallei” om. Zo heb ik nog nooit iets van dit merk gehoord of gevonden. En dan zit hij vandaag de dag om m’n pols

23 likes

Wel oud, erg oud. Maar niet klein!

30 likes

172128271967275530958271690996|225x500

27 likes

1946er Dubois :yum:

30 likes

Mooi, maar persoonlijk zou ik daar denk ik een nieuw glaasje opzetten.

1 like

Een Rus vandaag

25 likes

24 likes

NA …In een bijzonder prettig f2f contact met @TimeLapse :+1: mocht ik deze mooie Certina Certidate overnemen :grinning:

29 likes

Mooie 70’s Seastar, nieuwe aanwinst?

1 like

De ETO vandaag.
Deze had nog al eens de neiging om stil te staan en gisteren heb ik het euvel gevonden. Het tandwiel van de secondewijzer as was krom. Dit tandwiel drijft het ankerrad aan en af en toe liep het dus uit de tanden van het ankerrad rondsel.
Zo’n tandwiel is bij zo’n ETA 1100 flinterdun dus het was makkelijk weer recht(er) te buigen. Er zit nog een hele kleine slag in maar hij blijft nu goed lopen.

28 likes

Nee hoor. Heb die al een tijdje. Het duurt alleen wat te lang voor hij weer eens in roulatie komt. Dat is zo als je nooit eens de collectie uitdunt. Zefs als ik ze nóóit draag kan ik er geen afscheid van nemen.

5 likes

Nu met nieuw glaasje en juiste kroon. Ik kon het gisteravond niet meer aan zien :joy::joy:

25 likes

Gefeliciteerd!:+1:

1 like