Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Poh dat is echt een mooie :heart_eyes:

1 like

31 likes

+1 :point_up:

2 likes

Kijken met de speedmaster racing!:checkered_flag::watch:

30 likes

32 likes

Wissel naar Sibel. bj weet ik niet, ik denk uit de jaren 60.
Cal. e 131

Uurwerk is hier te zien

22 likes

Gaaf horloge ,goed afleesbaar,ziet er chique uit :ok_hand:

1 like

:+1:

1 like

Avondwissel met Lemac uit de 1970s

18 likes

Wat een mooie cijfers!
Kun je nog een foto posten waarop ze duidelijker te zien zijn?
Ik kijk er naar uit. :grinning:

1 like

27 likes

Ja, mooie cijfers, jammer van de wijzerplaat hé.
Ik zet ook een paar foto’s op het speciale topic, ’ freaken met cijfers ’

16 likes

Moet die uitsparing in het leer niet aan de kant van de kroon zitten? Anders heeft het weinig nut lijkt mij. Dus niet het hele bandje omdraaien, maar alleen dat brede stukje.

6 likes

Ik zat er vanmiddag ook al naar te kijken, maar dat is de reden dus, ik zal het bandje omdraaien.
Bedankt hoesje nu je het zegt, zie ik het ook.

2 likes

Goedenavond vintage leden, morgen begint het nieuwe thema in het topic “themaweken horloges”
Het nieuwe thema wordt: show je dress watch, nu weet ik dat daar de meningen ook over verdeeld zijn wat nu precies een dress watch is, maar probeer je aan het thema van deze week te houden.

Iedereen kan dus weer meedoen, de schoolvakanties zijn inmiddels voorbij dus spit lekker je horlogebox door :smile:.

Helaas kunnen de TL-1 leden niet in het off-topic, maar je kunt natuurlijk ook hier je dress watch plaatsen, doe je toch een beetje mee :smile:
Ik hoop echt dat er weer veel HF vintage leden deze week mee gaan doen, heb je meerdere dress watches probeer het dan over de week te spreiden.
Als voorbeeld mijn Hamilton Aviation:-)

Wens iedereen een warm en leuk themaweek :+1:

14 likes

Ja, als die een dress watch is dan is mijn Range Rover een elektrische fiets. :rofl:

Goed, eentje die in de buurt komt (maar ook maar nipt):

22 likes

Vandaag de dag begonnen met de Citizen Super Ace uit 1966

en in de middag op verjaardag met de Omega Seamaster uit 1958

26 likes

Wel dan je helmpje opzetten he :wink:

1 like

Uiteraard, anders krijg ik al die brokstukken op m’n kop van de mede-fietsers die ik van het fietspad maai.

Maar ff serieus, die Hamilton is een flieger, wat de naam zelf al zegt. Nergens zelfs in de buurt van een dress watch. :slight_smile:

2 likes

oke, zit wat in wat je zegt maar ik vond het altijd een dress watch. Vandaar die verschillende meningen. Dinsdag plaats ik dan een ECHTE dress watch, althans als jij mijn Atlantic wel een dress watch vind of mijn Hamilton viewmatic of mijn Glashütte Mohle moonphase. Vind ik dus echt dress watches :wink: