Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIX

Komt goed binnen :+1:t2:

1 like

Young vintage - wordt misschien nog lastig te vinden straks

26 likes

Ford Sierra?

2 likes

First shot & a hit :ok_hand:

10 likes

Zolang ie er nog is…

27 likes

Jaren 80, mijn lagereschooltijd :innocent:

4 likes

Vandaag deze 1974 Seiko 5

28 likes

34 likes

Deze Eterna af kunnen maken nadat hij een maand op me gewacht heeft. Eindelijk kon ik men gebroken enkel onder de werkbank steken… mag de rest van de avond dus mooi om :+1::wave: zit een oud 2824 binnenwerk in.

30 likes

Dat was de moeite van het wachten waard, zegt dat horloge. :clap:t3:

2 likes

Leuk ding he, krijg er wel beetje space age gevoelens bij :artificial_satellite::astronaut:

3 likes

Absoluut en ik vind zo’n bruine band heel fijn bij de blauwe plaat en de kast.

Beetje zelfde palet

26 likes

26 likes

Als je deze uit elkaar haalt, heb je allemaal edele delen :nerd_face:

3 likes

Leuke variatie op het vaste thema. :clap:t3::rofl:

2 likes

Mooie vondst, Peter en weer fraai tot leven gebracht en opgeknapt.
Ik vind Onsa horloges, met hun vaak spartaanse design en mooie afwerking erg aantrekkelijke horloges.

Hier de groeten van zijn oudere grote broer met een AS 1130 Wehrmachtswerk (ca. 1955) aan boord.

26 likes

24 likes

Van 1993 tot 2003 een RHD bordeauxkleurige MGB GT uit 1973 als dagelijkse auto gebruikt. Enige auto die ik niet meer heb waar ik heimwee naar heb…

2 likes

Vandaag ook nog even deze omgehad. NAVIR. Klein maar fijn. En still going strong, bijna net zo oud als ik zelf.

Kwam een keer hier binnen in een pakketje uit Zweden. Ik heb er geen gegevens van kunnen vinden in Mikrolisk.

Verder op het web alleen een klein aanbod van Navir horloges op Zweedse / Scandinavische veilingsites zoals Auctionet. Wel Zwitsers fabrikaat, maar waarschijnlijk bedoeld voor de Scandinavische markt (in de jaren 50 van de vorige eeuw). Aangedreven door een mooi A.Schild AS 1200 kaliber, ca. 1955.

26 likes

29 likes