Hoelang ben je al verslaaft? Heb je al wel een paar dozijn bij elkaar verzamelt, zeker? Heb je ook nog wat favorieten merken, en uit welke periode ben jij geïnteresseerd? Doe je ze in verzamelboxen?
Doe je ook restauraties en reparaties? Ben zeer benieuwd, ik kom maar weinig mensen tegen die verslaafd zijn zoals jij, en ik ook wel een beetje.
Dat is een mooi horloge, Don. Doe je dan zo’n rondje op de fiets? Gezond hoor, lekker fietsen.
Jij gaat dikwijls die rondjes doen, hè? Ik heb het al vaker gelezen dat je een rondje doet.
Ja, opwinden werkt weer. Maar wel met af en toe een hapering. Misschien drukt het deksel te veel op het uurwerk als je ‘m strak aandraait. Toch maar eens wegbrengen. Uurwerk zag er wel perfect schoon en gaaf uit.
Ook een hele mooie Pontiac, Dave. Bandje staat em ook heel goed.
Misschien een rubberen pakking gebruiken dan gaat de klep al ietsie minder diep in de kast. Dat zal het wel zijn, want hoe kan het anders dat het nu tegen het uurwerk aankomt?
Nee, daar hoort een andere op. Vandaar dat ik dat aangaf. Heb hier een topic staan:
Ja, naderhand las ik dat er wat kroontjes naar je toekomen, hopelijk zit er wat tussen. Succes ermee Arie.
Jij hebt ook een pracht van een Longines, post die maar weer eens, ik ben daar een beetje verliefd op, als je die ooit de deur uit wilt doen dan zou ik het op prijs stellen mij daar op tijd van te verwittigen.
Cool!
Dankjewel Macx👍 ben ook erg tevreden met de combi
Wow, helemaal mijn ding zoiets
Snelle late wissel…
Nog even tussendoor een fietsje uit de ‘collectie’ aan 'n nieuwe berijder geleverd, de tweede al in één week - nog zo’n dertig te gaan

Will do!
Als autoliefhebber is Italië geweldig, vandaag ook weer genoten van het uitzicht
Zo’n ding staat erg hoog op de wishlist…
En nu tijd voor de avondwissel:
Klopt Wolter - lang niet meer zoveel km als vroeger toen ik o.a. overal op boeken, horloges (en fietsen) jacht ging maar inderdaad voor de gezondheid
Overigens heel leuk dat je je laatste tijd ook wat meer op andermans tijdrovers reageert - dat maakt HF altijd weer wat meer een community dan je vaak bij andere online ‘etalages’ ziet
Geweldig! Deze hebben wij een tijd terug verkocht. Echt een fantastische rijdersauto en mooi om te zien vanuit iedere hoek. Ik pak de Cayenne GTS, die houdt ook wel van een bergpasje. De dames aan boord wat minder.
Heel gaaf
Net als vele andere op je site trouwens…
Vorig jaar hebben we (geheel onverwachts eigenlijk) de start van de Mille Miglia mee kunnen maken in Brescia, dat was geweldig, lekker aan de start met dochterlief op mn nek
Thanks, na Covid mijn maatje geholpen om van eenmanszaak naar iets groters te groeien. Dat is goed gelukt. Geert rijdt de MM ieder jaar.