Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Weinig mensen snappen @Akrid zn humor denk ik :rofl:

9 likes

OK. Ik zal beter opletten wie de auteur is. Ik weet nu, denk ik, wat beter hoe ik @Akrid moet inschatten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Sorry heren :joy:

6 likes

Ach hij is leuk, misschien doe ik de 18de wel mijn Ebosa 65 om dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

30 likes

Gaan we er een penanker bijeenkomst van maken? :grin:

5 likes

Oh we gaan er een penanker meeting van maken. Ook een keer leuk. Dan kun je iedereen horen aankomen bij de koffietafel.

9 likes

Hahahaha dan worden we weggestuurd wegens geluidsoverlast denk ik :crazy_face:
Maarja dan kan ik net zo goed een Molnija omdoen, maakt nog meer herrie denk ik…

3 likes

Die tikt niet… die tuuuuttert.

3 likes

Ik kan ook een wekker aandoen?
Ik heb zelfs een penanker- wekker!

3 likes

26 likes

Penankerday ? :yum:

27 likes

Nog steeds deze. Nu met ander bandje.

29 likes

Goedemorgen!!

29 likes

23 likes

Wat een beauty! :star_struck::star_struck:

1 like

Goedemorgen HF, vandaag een Seiko

Met aparte 24 uurs aanduiding erbij

21 likes

Dank je. Deze gouden Tissot kreeg mijn vader toen hij 25 jaar bij Philips werkzaam was. Dat was in 1980 waarmee dit horloge ook meteen goed gedateerd is.

2 likes

26 likes

Alphons, ik kom nog even terug op je verwijzing naar de site van Martin Fischer. Zeer boeiend. En wat kom ik daar tegen? Deze:
https://www.junghans-vintage.de/de/uhren/junghans-armbanduhr-kaliber/kaliberfamilie-junghans-693-junghans-j93/junghans-j93s10-junghans-69300.html
Echt exact het zelfde Junghans horloge als mijn exemplaar, inclusief de M.A.N. achterkant.

De Junghans J93S10 / 693.00 Boven: die van mij, onder het exemplaar van Martin Fischer.

Ik ben niet alleen op de wereld! Leuk toch?

20 likes

Cool die Bettix, fijn deskdiverformaatje ook :hugs:

2 likes