Leuke bracelet ook trouwens ![]()
Prachtige Patina en een leuke band!
Deze leuke Tellus vandaag binnen gekregen. Sommige horloges die je voor een fooi kunt kopen zijn best interessant. Allereerst vind ik het klassieke uiterlijk en de mooie markers aansprekend, maar iets viel me op aan dit horloge dat me over de streep haalde. Wie weet wat ik bedoel? (antwoord onder de foto).
Antwoord: het logo op de wijzerplaat is dat van Cortébert. Het viel me op omdat er toevallig ook een Cortébert naar me onderweg is. In 1942 werd Cortébert Tellus over. Nou heeft Cortébert best een interessante geschiedenis die heel ver terug gaat en waren de uurwerkjes kwalitatief best heel goed.; In dit horloge zit vermoedelijk de 697 of 698, dit moet ik nog bekijken.
Inner lumen dots zijn altijd ok ![]()
Mijn goedkoopste horloge. Ooit gekocht op Marktplaats, voor nog geen 2 tientjes. Word elke keer wel blij van de wijzerplaat.
Geinspireerd door het Duitse programma ‘bares for rares’ waar vanmiddag een Heuer Monaco automaat uit 1969, compleet met doos en bijbehorende papierwinkel, te koop werd aangeboden m’n ‘baby jumbo’ maar eens van stal gehaald
Geweldig machientje ![]()
Dat is een mooie HF start ![]()
Thanks!! Was een verjaardagscadeau van @Vintagewatchstuff voor mn vorige verjaardag, nog steeds super blij mee ![]()