Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

24 likes

Orient “touch led”. Raak de rand rond het glas 1 keer aan voor de tijd, 2 keer voor de datum.




30 likes

Is toch wel vintage deze mag ik hopen :wink:, zo leuk om nieuw met vintage af te wisselen :+1:

Fijn weekend mensen :+1:

27 likes

30 likes

32 likes

Heb de Silena nog steeds om vandaag.
Crosspost - Zie ook hier:

24 likes

Goedemiddag, vandaag met Longines Sei-Tacche uit 1944.

25 likes

Net van de werkbank:

33 likes

Achternoen moment :yum:


(Dialect voor namiddag)

24 likes

Ben ik het volledig mee eens! Zo’n mooi ‘oudje’ heeft soms al een bijna volledig mensenleven achter de rug en een mooi nieuw horloge waarvan het verhaal van het eerste krasje in het geheugen blijft…

2 likes

Mooie kleur van deze wijzerplaat, maakt mijn weerstand t.o.v. goudkleur even ondergeschikt :hugs:

2 likes


Vind die nadrukkelijke “chapter ring” (wat is het Nederlandse woord?) altijd erg mooi van die modellen eind jaren '60😊

26 likes

Oud kwartsje om eens te beginnen

18 likes


Fijne dag vandaag!

25 likes

Ik sta op de camping bij familie Hirsch.
Van horlogebandjes hebben ze nog nooit gehoord!:joy:


28 likes

Vandaag is het een MOVADO dagje

33 likes


Leuke zondag iedereen.

24 likes

Goedemorgen,


Mooie dag iedereen!!:watch:

28 likes

Vandaag de Rolls in de garage gelaten. Alleen de Royce er uit gehaald.

26 likes

De PR516 GL vandaag.
Fijne zondag !

29 likes