Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

22 likes

Een blauwe maandag? :grin:

29 likes

Tijd voor een Jacob Jensen :smirk:?!

1 like

En ook één van je eerste mooitjes als ik me goed herinner :+1:t2:

1 like

Seiko LM vandaag

27 likes

Een Corect horloge om de week mee te beginnen.

30 likes

Juist Don…een goed geheugen :grin:

1 like

Vandaag deze Pontiac Hydraulica

29 likes

24 likes

Cal. 21.7 uit 1936 vandaag.

32 likes

deze Oldtimer vandaag :grimacing:

19 likes

Goedemiddag, met Tissot

30 likes

Zoooo, dat is wel een hoog bedrag, 7k. Zenith is sowieso flink aan de prijs, dus daarom schatte ik die van jou tussen de 1.5 en 2k en dan vooral om de prachtige kast. Bedankt voor de eBay link.
Je moet toch wel erg nieuwsgierig zijn wat erin zit? Maak toch open, je verkoopt het toch niet meer?
Ik ben ook wel benieuwd.

1 like


:star_struck:

35 likes

Foto van gisteren. Vergeten te posten. Nu alweer een ander horloge aan de pols.:sweat_smile:

Fijne dag nog gewenst!:four_leaf_clover:

29 likes

36 likes

Mooi hoor, Pierre, en zie ik nu ook een Jaguar XJS cabrio of heb ik het mis :thinking:

4 likes

Yep :+1:

20 likes

Met de Besançon…in Besançon!
Bij het Museum of times

27 likes

Ik ben zeker benieuwd, al weet ik dat het sowieso een 133.8 bumperautomaat is. Op mijn verlanglijstje staat een tafelmodel case opener, ik zag laatst een review van een betaalbare die goed getest werd. Pas als ik die heb, gaat ie open denk ik :slight_smile:

Ik heb denk ik een goede prijs betaald voor de Zenith, zelfs met import en verzendkosten.