Tijd voor een Jacob Jensen
?!
En ook één van je eerste mooitjes als ik me goed herinner ![]()
Juist Don…een goed geheugen ![]()
Zoooo, dat is wel een hoog bedrag, 7k. Zenith is sowieso flink aan de prijs, dus daarom schatte ik die van jou tussen de 1.5 en 2k en dan vooral om de prachtige kast. Bedankt voor de eBay link.
Je moet toch wel erg nieuwsgierig zijn wat erin zit? Maak toch open, je verkoopt het toch niet meer?
Ik ben ook wel benieuwd.
Foto van gisteren. Vergeten te posten. Nu alweer een ander horloge aan de pols.![]()
Fijne dag nog gewenst!![]()
Mooi hoor, Pierre, en zie ik nu ook een Jaguar XJS cabrio of heb ik het mis ![]()
Ik ben zeker benieuwd, al weet ik dat het sowieso een 133.8 bumperautomaat is. Op mijn verlanglijstje staat een tafelmodel case opener, ik zag laatst een review van een betaalbare die goed getest werd. Pas als ik die heb, gaat ie open denk ik ![]()
Ik heb denk ik een goede prijs betaald voor de Zenith, zelfs met import en verzendkosten.













