Nee klopt, van deze niet
Jeetje, door de grootte zou m’n arm steeds harder gaan zwaaien onder het lopen .
Lug to lug is dit he
Ieder horloge met een stalen band dat GEEN gesp met fijnafstelling heeft
Vind ik achterlijk
Dat is nooit goed.
Misschien zijn het ook gewoon excuses om het niet op mijn lijst te hoeven zetten, omdat ik het geld er niet voor heb
we zitten op één lijn
Horloges dikker dan 14mm zijn bij mij al meteen een no go, die schuiven echt niet even onder een overhemd…
Blijf liever zelfs onder de 12mm.
Ik dacht dat ik de enige was! Ik heb het een paar keer geprobeerd maar weet nu dat ik me er op den duur aan ga storen, al is het horloge verder nog zo mooi.
Deze mis ik nog wel eens.
Wafel wijzerplaat verschrikkelijk zo goedkoop, maar vooral lelijk.
Uhm, ow… Hahaha
Ik dacht bij het posten dat ik misschien een van de weinige vreemde eenden zou zijn. Maar de eerste paar antwoorden ontkrachtte dat gelukkig .
Het vriendje van m’n dochter draagt dus zo’ horloge dat hierdoor al per definitie afgrijselijk is. Hij weet niet eens dat ik deze foto net maakte
Dials met tig kleurtjes ongeacht merk , en natobandjes brrr, wil niemand beledigen hoor, gewoon mijn ding. Net zoals ik geen moeite heb met Mercedes hands of een waffel dial
Alles wat de naam Hublot, Richard mille enzo draagt en wat vreemde vormen geeft op de pols… elk zn goestje natuurlijk!
Maar welk horloge zou net een andere spec moeten hebben om de stap te nemen?
Merken afknallen is zo makkelijk
Fer, heb je die Oris weleens gezien met die gerecyclede plastic dial? Daar moet je helemaal vlekken van in je nek hebben gekregen
Alleen die power reserve meter, zo jammer op zo’n mooi horloge…
skeletonized, totaal niets voor mij. Vrijwel altijd lelijk (enkele hele specifieke uitzonderingen daargelaten)