Nee hoor, want zoiets koop ik nooit . Maar zal altijd iemand ermee feliciteren zolang die er blij mee is en draagt. Het topic heeft het over net niet, voor mij dus helemaal niet
Horloges met Arabische cijfers, maakt niet uit welk merk
Oeehhh daar zeg je wat, ik heb dat met Latijnse (edit Romeinse) cijfers!!
Eigenlijk vind romeinse cijfers al niks
Zo even Latijns met Romeins verward…
California dial =
Dacht ik al
Open hart, romeinse cijfers en nato… verschrikkelijk…
Een waterdichtheid van minder dan 100m in deze tijd.
Een extra pakking kost 50 cent, dus een fabrikant die daarop bezuinigd is gewoon te lui om er iets aan te doen.
Man, man, het lijkt wel alsof er een clown overheen heeft gekotst.
Neemt plaats, in een dresser vind ik dat normaal.
Al vanaf de release vind ik de Tissot PRX mooi. Ik zou die graag aan de collectie toevoegen, in Powermatic 80-uitvoering graag. Helaas vind ik de wijzerplaat van de quartz dan weer echt heel veel mooier dan de waffle op de automaat. Dit weerhoudt me er echt van om er een aan te schaffen. Misschien moet ik zowel een automaat als een quartz aanschaffen en de uurwerken wisselen of zo, ik ben er nog niet uit.
(Nee, ik heb niets tegen quartz. Ik heb hele leuke, fijne en mooie horloges in quartz en zie dit niet als een minpunt per se. Maar, specifiek voor dit model heb ik heel graag de mooie sweep van een automaat.)
Net niet-ters voor mij zijn;
Rolex Sub, irritante mercedes hands en cyclops.
Omega Planet Ocean, prachtig tot in de details en fantastisch uurwerk, maar die 12,6 en 9 glimmen teveel en zijn teveel aanwezig. Hoe fantastisch zou hij eruit zien zonder?
Omega Seamaster, zelfde verhaal, 98% fantastisch maar ik kan niet tegen de open minuten & uren wijzers.
Squale 1521, ook enorm mooi, maar ik kan de kroon op een niet-3-uur positie niet accepteren. Zelfde geldt voor sommige mooie Seiko’s.
Tudor bb58, ook heel cool maar die rivet band… meh.
[/mierenneuker]
Nou, ik zou het toch prettig vinden met meer piece of mind een dresser te dragen.
Het kost nauwelijks extra geld en moeite voor de fabrikant.
Lijkt me toch niet zo evident om daar nog een simpele dichting bij te persen. Maar oh zo lekker om de pols doordat ze het dun kunnen houden.
Bedoel je cijfers?