Welke volgende NA is het net niet?

Valt totaal niet op, om je pols

Alles wat op een duiker lijkt. Dat zijn voor mij de orthopedische schoenen onder de horloges.

3 likes

Een steeksleutel hoeft ook niet esthetisch te zijn. Pure tool.

Ja sorry

Ik doe mee, maar dan in een afgrijselijk kleurtje.

1 like

Oh, was me nog nooit opgevallen dat nomos prettig gestoord is.

De sweep vd powermatic valt tegen hoor…

Grappig genoeg is mijn Junghans tegenwoordig 5 ATM.

Dat zit 'm niet op pakkingen rond de kroon, die waren al prima, maar blijkbaar was er iets met plexi aan de hand waardoor ze maar 3 ATM konden garanderen. Alle versies waarbij ze dat door bol saffier hebben vervangen zijn 5 ATM geworden dankzij het glas, zo zegt Junghans.

Erg blij met die wijziging.

1 like

:joy:
Krijg zelf altijd een 4x4 offroad-beleving bij duikers.

1 like

Ik ben toch wel benieuwd welke dat is. Waarschijnlijk een dressy horloge als het minder dan 5 atm betreft?​

1 like

Subdials, vreselijk. Dan zie ik weer een mooie Breitling is ie helemaal verziekt door zo een extra rondje met een wijzertje.

Horloges waar een voor mij verkeerde doelgroep mee vandoor gaat.

Dertien in een dozijn horloges zonder eigen gezicht.

Horloges van merken die me, vraag niet waarom, niet raken. Alpina bijvoorbeeld, of Tissot.

:slightly_smiling_face:

2 likes

Precies!

Nee!

:sweat_smile:

Echt? Ik zou persoonlijk het uiterlijk en het ‘warme’ gevoel van plexi leuker vinden dan een klein beetje extra waterdichtheid, al kan ik me voorstellen dat het prettig is om zonder je zorgen te maken over je horloge je handen te kunnen wassen.

2 likes

Sowieso een betere sweep dan quartz :wink:

1 like

Gewoon zonder handen plassen als je je Junghans aanhebt.

Just kidding, ik was mijn handen net zo goed met een dresser als met een duiker op de pols. En de plexi heeft idd charme.

2 likes

Alles onder de 42mm krijg ik bij mij op de pols (21cm) kriebels van…zo’n vreemd gezicht
Het zijn dan net kinder- of dameshorloges…

En ik weet dat ik nu in de kerk aan het vloeken ben…maar dat is gewoon mijn mening

3 likes

:grin: dat zeker, heb het uurwerk als chronometer in een certina.

Eens, niet de meest charmante oplossing bij subdials en datumvensters.

1 like