Mijn BLNR komt er aan, en het was de bedoeling dat ik dan de Sub date zou verkopen, maar nu slaat de twijfel toe. Het is zeker dat 1 van de 2 weg gaat, maar welke zou jij houden ?
Deze ?
Of deze ?
Mijn BLNR komt er aan, en het was de bedoeling dat ik dan de Sub date zou verkopen, maar nu slaat de twijfel toe. Het is zeker dat 1 van de 2 weg gaat, maar welke zou jij houden ?
Deze ?
Of deze ?
Bovenste voor heel weinig
Beide zijn prachtig trouwens.
Sub houden.
De bovenste houden!
Wat heb je verder nog?
Ik snap het even niet. Een BLNR is toch zoals foto twee? Heb je dan straks twee dezelfde Rolex GMT Batman (blauw met zwart)?
Geen twijfel mogelijk; de bovenste houden.
Het staat er wellicht een beetje vaag maar TS bedoelt de keuze tussen deze twee modellen.
Hoe mooi ik de BLNR ook vind, ik kan niet zo wennen aan de pcl’s dus ik zou de sub date houden!
Zoals ik het lees:
Rolex GMT BLNR Batman komt eraan welke van de twee onderstaande horloges moet weg:
Rolex Submariner Date of Rolex GMT BLNR Batman?
Die zouden mij, ondanks dat ik het verder een prachtig horloge vind, ook gaan tegenstaan vrees ik.
Bovenste verkopen.
Snap ik. Maar vermoedelijk doelt hij op een toekomstige situatie van twee Rolexen waarvan hij er al eentje nu heeft, en die BLNR nog binnen moet krijgen. Anders wordt het wel een beetje een raar verhaal
Ik lees. Mijn blnr komt eraan. Bedoeling was om de 116610ln te verkopen maar de twijfel slaat toe. Er kan er maar 1 blijven welke?
Bij twijfel niet doorrijden. BLNR zonder schade eruit (of zelfs een beetje marge
euh pcl’s?
sorry: polished center links (gepolijste middenschakels)
Als je een regeltje over slaat in mijn inleiding, dan is het idd wazig, maar het hele verhaal lijkt me duidelijk. Ik kocht de BLNR om de Sub te vervangen, maar twijfel nu of dit verstandig is.
Exact.
Ligt ook een beetje aan de rest van je verzameling lijkt me.
Ckeck! ja vreselijk lelijk inderdaad