Welke zou je kiezen? Certina of Tag Heuer

Lastig dilemma. Eigenlijk heeft de Certina meer voordelen. Moderner uurwerk en is nog goedkoper ook. De Tag Heuer spreekt me onder meer aan doordat het een Red Bull editie is en ik dit als Max Verstappen fan best gaaf vind. Moet ik me laten leiden door emotie en marketing of rationeel denken en gewoon de Certina nemen die meer waar voor zijn geld biedt?

Wat zou jij doen?

2 likes

Rationeel!

Tag! Geeft mij meer ‘beleving’ dan Certina. Nu heb ik twee Tags, dus ben bevooroordeeld.
Maar dat zullen de meeste reacties zijn. :wink:

1 like

Hoewel ik de kleuren van de Certina mooier vind zou ik gaan voor de Tag. Ik denk dat dit op de langere termijn een betere keuze is waar je meer plezier van hebt.

Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk is geworden! :wink:

nee hoor, ik heb 1 tagheuer en 1 certina… :slight_smile:
maar ik zou in dit geval voor de Certina gaan.

1 like

De meeste => De uitzondering bevestigt de regel. :wink:

1 like

Het is een hobby, dus emotioneel laten leiden / lijden :wink:

2 likes

Go for the Max and order the Tag.

1 like

Ik zou ook voor de Tag gaan, die vind ik wat spannender. Denk ook dat je je beter kunt laten leiden door emotie bij horloges

2 likes

De Certina vind ik mooier, maar jij moet uiteindelijk de beslissing maken.

Vind persoonlijk de TAG mooier, en omdat het ook nog een editie is wat voor jou een toegevoegde waarde heeft dan zou ik daar zeker voor gaan.

Tag Heuer.

Ik zou simpelweg kiezen voor degene die ik het mooiste vind. Voor mij de Certina.

Die tachymeter nummers van de TAG zijn best fors trouwens

Van welke gaat je hart het snelste kloppen? Dat vind ik het belangrijkste argument in dit geval.

Zou persoonlijk de TAG kiezen, maar dat is mijn individuele smaak.

Neem ze allebei, je leeft maar 1 keer :grin:

Gewoon wat je mooier vind.
Voor mij zou de Tag heuer het winnen van de Certina vanwege uiterlijk en beleving.

Tag

Als beide merknaampjes er niet op zouden staan…
Of…als op beide horloges, uhhh, bijvoorbeeld Tissot zou staan…
Met dezelfde verschillen in prijs…zelfde kwaliteit…
Welke zou je dan nemen?

Zou nooit een horloge kopen met reclame voor frisdrank erop, de certina dus.

Overal en altijd de emotionele keuze. Mijn ervaring leert dat zodra je een aankoop (vooraf al) gaat motiveren, dan weet je stiekem al dat de andere je hart stal. In dit geval de TAG Heuer. Go for it! mooi ding overigens.