Dat staat op de achterkant dus is niet storend.
Een muntje opgooien dan maar�?
Voor mij de Certina. Ik vind de tachymeter bezel mooier, het zwart-wit is fraai en de datum symmetrisch onderaan vind ik ook mooier.
Precies. Van voren misschien wel de mooiste F1 ever?
Eigenlijk zeg je het zelf al, toch(?)âŠen ik ben het er volledig mee eens. Komt ook doordat de kleurcombinatie blauw/wit met wat rood me zeer aanspreekt (doet me dan ook aan de Hamilton PanEurop denken).
Suc6 met de uiteindelijke keuze!
Grt. Marco
Voor mij een no-brainer: TAG all the way
Succes met je keuze
Mijn keuze zou de Certina zijn.
Puur op uiterlijk vind ik de Certina mooier. En ik heb het ook niet zo op frisdrankhorloges (behalve een mooie Pepsi bezel). Ik vind heel die sportmarketing eromheen een beetje BS. Ik begrijp de voorkeur voor het merk TH boven Certina dan weer wel. Maar als je me 1 van deze 2 cadeau zou doen, zou ik zeggen: geef de Certina maar
Ik zou voor de tag kiezen.
Tja emotie is misschien toch ook wel eens belangrijk. Even doorsparen dus.
Nog even een aanvulling op mijn eerdere reactie (die was meer emotioneel, hetgeen nu volgt meer rationeel):
Let ook even op de mogelijke kwaliteitsverschillen van de banden en dan m.n. de sluiting. Ik heb een TAG F1 omgehad bij van Baal en was niet zo onder de indruk van de band en dan m.n. niet over de kwaliteit van de sluiting. Als ik het goed heb, heeft de Certina een betere/mooiere vlindersluiting.
Wellicht is de TAG ook wat âmodegevoeligerâ(?).
Grt. Marco
Heb zelf een Certina,maar dit zie ik toch meer als een bang for buck middensegment merk en niet een merk om een hoger segment horloge van te kopen. Ik zou in dit geval voor de Tag gaan!
zou zeker de Tag kiezen!
wat kosten de 2. zo op t oog, certina.
maar ik heb niks met tag.
De Certina is IMO veel mooier, ⊠maar de Tag heeft natuurlijk meer een ânaamâ.
Ik zou zelf voor een TAG gaan, maar dan niet dit model
TAG zonder nadenken.
Een horloge draag je imo omdat je het mooi vind, een band mee hebt,⊠Dus gewoon voor de Tag gaan!
Tag zou je kiezen voor de naam,
Certina voor de looks.
Ik zou voor de Certina gaan.
Ik heb een Certina ds action precidrive gehad en ondertussen 2 Tagâs , De kwaliteit van de Tag staat toch echt op een hoger plan.
Desondanks is de certina wel veel bang for ya buck.
Als het budget niet uitmaakt zou ik absoluut voor de Tag gaan
Ik vind de âmetertjesâ op de Certina maar een vreemde positie hebben, net een smiley die je met grote ogen en wijd opengesperde mond constant verbaasd aankijktâŠ