Redbull vind ik echt niet te zuipen … Maar het hele imago dat ze om het merk gebouwd hebben vind ik wel gaaf gedaan.
Voor mij de Tag Heuer zonder enige twijfel !!!
Die kijkt ook al zo zielig…
De Certina, als Max eindelijk naar Mercedes mag, zit je niet met een limonade horloge opgescheept.
Tag, hands down.
IK zou voor de Tag gaan!
Ook hier een Max fan…wie niet
Maar zou voor de Certina gaan…veel mooier, goedkoper etc…
Haha, nu je het zegt kan ik het niet meer niet zien
Vind persoonlijk de tag heuer mooier. En meer merkbeleving. Misschien ook wat bevooroordeeld omdat ik pas m’n eerste tag heuer heb gekocht😁
Volgende week vrijdag is er late night shopping bij de outlet in Roermond. Er is een caliber 16 in de aanbieding voor 1250 meen ik. Zou je in je overweging mee kunnen nemen. Veel horloge voor dat geld, iets tijdlozer dan de Red Bull editie en natuurlijk een veel aantrekkelijker uurwerk.
Don’t crack under pressure. De TAG dus gewoon.
Heb horloges van beide merken en met beide merken goede ervaring. Vind deze Certina absoluut een van de mooiste uit het huidige assortiment. Maar de TAG Heuer vind ik gewoon übergaaf!
Heeft voor mij een hogere ‘WOW-factor’. Ik zou dus voor de TAG Heuer gaan!
Succes met kiezen!
Gewoon kiezen wat jíj het mooist vindt; emotie dus!!! Ik zou het wel weten, maar het is jouw keus!
Bedankt voor de tip maar een uurwerk dat service nodig heeft en niet zo nauwkeurig loopt als een quartz vind ik niet aantrekkelijk. Ik was vroeger ook gek van automaten maar het voegt eigenlijk niets toe aan de functionaliteit van een horloge.integendeel zelfs. Ik kijk ook alleen maar naar de buitenkant. Ik ben gek op quartz. Goedkoper en betrouwbaarder. Just my two cents.
Ik had overigens niet zoveel bijval voor de Tag Heuer verwacht. Hij is ook wel gaaf.
Heb zelf ook gekeken naar de Certina, totdat ik hem tijdens m’n vakantie in Zwitserland om heb kunnen doen bij een juwelier in Grindelwald, toen vond ik hem in real life toch opeens erg tegenvallen. (Meestal heb ik dat andersom) Door de beleving met F1 en het Redbull team, zou ik dan zeker voor de TAG gaan. Waarvan ik ook verwacht dat ie in het echt niet zal tegenvallen. Ennuh… klokkies uit de F1 dien het meestal wel goed, ook (of vooral) als ze al heel oud zijn. Succes met je keuze.
Waarom niet?
Nou ja goed, een aantal jaren geleden was er op HF nog niet heel veel enthousiasme voor TH. Dat is de laatste paar jaar wel langzaam maar zeker aan het veranderen, merk ik. En terecht, vind ik, met modellen als de Monaco, Carrera, Aquaracer en deze zeer goed gelukte F1!
Stond gisteren in Oberhausen bij een juwelier te kijken met een behoorlijke assortiment TAG’s in de vitrines en ik wist gelijk weer waarom ik een TH heb. Ze maken gewoon hele mooie horloges met in mijn ogen een sterke uitstraling.
Tag. Enige juiste keuze…in dit geval.
Beide merken spreken mij niet zo aan.
Waarvan de Certina nog het minst.
Dus de Tag, heeft ook effe wat meer RONK!
Grt.