Welke zou je kiezen?

Zoals iedereen wel heeft gemerkt is het een stuk minder geworden met mijn koopdrift en flipper gedrag. Na heel wat jaren ben ik wat rustiger geworden en zijn er wat dingen veranderd maatschappelijk gezien. Ik heb een andere functie waardoor ik ook minder tijd voor het forum heb maar wel meer geld overhoudt. Waar ik in het verleden al tot twee keer aan toe op het punt stond om een high end horloge aan te schaffen wil ik er nu weer eens voor gaan. (kon de trekker niet overhalen) Dat betekent eerst stoppen met roken. Stoptober komt eraan. :wink: En dan gaan sparen. Mijn budget ligt rond de 2500 tot 3000 euro en ik twijfel tussen twee horloges. De eerste is de Tudor Blackbay en dan de blauwe versie.


Welke mij ook heel erg aanspreekt is de Breitling Abyss 42mm met witte chapterring.

Welke zouden jullie kiezen en wat zijn de beste verkopers voor deze merken? En dan bedoel ik met de beste prijs natuurlijk. :wink:

3 likes
  1. Tudor. Top.
  2. Breitling op rubber. Deze band vind ik echt verschrikkelijk.
1 like

+1

Mika

Ik zou voor de Tudor gaan, de Breitling heeft mij een te hoog sportschoolhouder gehalte

4 likes

Ik zou voor de tudor gaan, echt een top klok.

De Tudor … zonder twijfel

1 like

Beide mooie horloges. Ik zou geen keuze kunnen maken tussen deze twee. De getoonde Breitling (ik heb de gele versie gehad) vind ik een van de weinige Breitlings die ik echt mooi vind…

Tudor heeft heel sterk mijn voorkeur, ondanks dat ik hem verkocht heb maar dat zou echt mijn keuze zijn.

Ik vind de Breitling zelfs een beetje lelijk…

3 likes

Ik zou ook voor de Tudor gaan.

Ik zou voor de Breitling gaan. Deze heeft een eigen gezicht tussen het zeer grote duiker aanbod. Kan Tudor niets aan doen (ook een prachtklok) maar deze is zo veel geïmiteerd dat ik bij aanschaf van een high-end klok niet voor deze zou gaan.

Groet,

Tecco

Tudor!

+1tudor

Ik vind het beide aantrekkelijke horloges. De Tudor wat behoudender, beschaafder. De Breitling meer stoer, extraverter. Zouden beide in mijn horlogekist passen, en afhankelijk van mijn stemming, ook om mijn pols.

Moest ik echt kiezen, de Tudor, maar dat omdat ik al (welliswaar Quartz) twee Breitlingen heb.

Een stap voor de Tudor

Tussen deze 2 modellen de Tudor, maar heb je ook de SuperOcean Heritage 42mm overwogen? Die vind ik meer een direct vergelijk met de BB. Maar tussen al dit moois is een verkeerde keuze toch niet mogelijk?

zou best voor Breitling kunnen gaan, maar in dit specifieke geval zeker de Tudor ! Vind deze Breitling niet mooi.

en trouwens, waar is je low-budget-value-for-money-Gigandet insteek nou gebleven :wink: :stuck_out_tongue:

De Tudor. Al was het maar om de prachtige blauwe kleur, maar ook het merk spreekt tot de verbeelding!

D’n Tudor !

Ook ik zou voor de Tudor gaan in dit geval…