Welke zou je kiezen?

Moest ik ook even aan denken. Dacht dat forumlid Dreski de dure merken voorgoed had afgezworen. Nou ja, stoppen met roken is altijd een goed idee. Al is het maar omdat je zo weer een leuk horloge bij elkaar spaart. Van deze twee de Tudor. Al is dit niet wat ik zelf met dit budget zou kiezen. Maar goed, dat was de vraag niet. :wink:

Zonder twijfel de Tudor: stijlvol en tijdloos.
Die Breitling met die grote grove scheve cijfers ben je binnen een week al zat.

No doubt: Tudor

Ik heb alle gigandets die ik wilde al. :wink:

Heb ook geen cheapo wensen meer. Ik zit gewoon weer in den andere fase en denk dat het nu bereikbaar is en dat ik er ook aan toe ben. Ik vind eigenlijk dat ik het nu echt verdien. Letterlijk en figuurlijk zal ik maar zeggen. De kist moet ook niet te vol want daar wordt ik onrustig van.

1 like

Ik begin steeds meer van Breitling te houden, maar in deze toch Tudor :blush: #Genieten

Ik krijg bij de Tudor een beetje het poor mans Rolex gevoel. Neig toch meer naar de Breitling. Heeft inderdaad een heel eigen gezicht en van een beetje bling ben ik ook niet echt vies. Ach ik heb nog even om na te denken.

3 likes

Wat hij zegt ! :+1:

Tudor!

De limited edition is toch ook mooi zeg…

4 likes

Tudor. Is rustiger.

Dat is een makkie, de Tudor natuurlijk!

Grappig dat zelfs jíj overstag gaat, voor een Tudor in dit geval. De Breitling is lelijk (vind ik disclaimer)…

Ik heb ze beide gehad. Nou ja bijna dan. De blue bay en de superocean 42 blue limited edition op blauwe rubber band.

Die laatste heeft toch wel mijn voorkeur. Draagt ook iets kleiner.

De door jouw getoonde versie vind ik minder mooi. Komt door de witte chapterring en de stalen band (brrr)


Deze Breitling en de Superocean Heritage vind ik de enige mooie Breitlings, zeker op een fraaie leren band. Maar de Tudor spreekt me het meest aan. Prachtig ingetogen stijl, mooi gebold saffier, mooie bracelet. Voor mij dus de Tudor.

Staan die cijfers allemaal scheef, maar van de datum rechtop.
Da’s toch eigenlijk ook geen gezicht.

De Tudor, lijkt saaier maar is tijdlozer. Plus de gematteerde band van de tudor is :smile:

Voor een Breitling vind ik deze nog helemaal niet zo lelijk. Desalniettemin geen enkele twijfel dat ik voor de Tudor zou kiezen.

Edit

Breitling
en idd niet op staal.

Is toch even wat anders.

Tudor is 13 in 12 en…geen Rolex.

Grt.

Dat vind ik nogal subjectief.

Dan kan je net zo goed zeggen dat de Tudor
een ouwe l*llen klok is.

Grt.