Welke zou je kiezen?

Eitje, Tudor

Zelf zou ik voor de Tudor gaan(poor mans Rolex is het zeker niet meer!)
Hoewel ik de Breitling ook een van de mooiere vind bij dit merkā€¦uitbundiger dan de Tudor is hij zeker!
Allebei maar eens om de pols hangenā€¦veel succes Andre, :wink:

Tudor zonder twijfel, het gaat mij er niet on wat anderen denken, laat men maar denken dat het een imitatie rolex is. Ik moet er gelukkig mee zijnā€¦ :smile:

De Breitling!

Veelzijdiger, kan op een hele hoop manieren anders gekleed worden met verschillende natoĀ“s zuluĀ“s IsofraneĀ“s bijvoorbeeld.

Volledig gepolijst oppervlak zo te zien op de foto, (ook de band) als je een hekel hebt aan haarlijntjes en krassen kan je er zelf tegenaan met een cape-cod. (indien nodig natuurlijk)

Verder zie ik heel veel BBā€™s te koop staan, in alle varianten, zegt eigenlijk nietsā€¦ maar toch ook weer welā€¦

Succes met je keuze.

Groeten,

Noel.

De Breitling ,maar dan in de Superocean uitvoering.
En als je deze niet wil hebben dan liever de Tudor.
Deze Breitling is te druk en de scheve cijfers, ik kan er geen goede kijk op krijgen.

De cijfers en uurmarkeringen op de Breitling doen me direct voor de Tudor kiezen. No doubtā€¦

ā€œIk krijg bij de Tudor een beetje het poor mans Rolex gevoel. Neig toch meer naar de Breitling. Heeft inderdaad een heel eigen gezicht en van een beetje bling ben ik ook niet echt vies. Ach ik heb nog even om na te denken.ā€

Als ik dit lees, denk ik dat je stiekem je keuze al gemaakt hebt. Als je maar niet voor de Tudor gaat omdat die in deze thread de verkiezing flink wint (ā€¦en voor de statistieken: +1 voor de Tudor wat mij betreft :wink:)

Ik zeg Breitling, ja het is een blok, ja hij spiegelt als een idioot maar het is wel een statement om je pols, en ja, je bent een sportschoolhouder! :wink:

De tudor vind ik mooier.

Breitling. Vind ik een uitgesprokener look hebben. Maar dan wel op een andere band.

+1 Tudor

Ik sluit me voor de volle 200% bij @TimeLapse aan! Breitling!!

Fijn verwoord Tecco! Dank daarvoor!

Succes met het maken voor de voor jou goede keuze TS.

Groet Johan

1 like

Pfoe erg moeilijk. De schuine indexen op de Breitling vind ik niet zo mooi, maar de Breitling heeft wel weer een eigen smoel. De Tudor is denk ik wel wat mooier afgewerkt, dus dan zou ik toch voor de Tudor gaan.

Ja duidelijk de Tudor.

Breitling met zā€™n rare scheve band en GROTE cijfers. (I.m.h.o.)

Elf.

Tudor

Tja ik voel me nog geen ouwe lul. Denk toch dat het een Breitling gaat worden dan. :smiley:

3 likes

Ik zou persoonlijk voor een iets minder shiny variant Breitling gaan. Deze b.v.

4 likes

Als je hem mooi vindt, zou ik het gewoon doen. Het gaat er toch meer om wat je er zelf van vindt, tenzij de nieuwe forumregels een rol spelen :smile: en je binnen no time een stapeltje ā€œlikesā€, ā€œreplyā€™sā€ of meer van die hippe termen nodig hebt. (die van mij heb je, als oud HFā€™ers entre nous, btw)

Maar buiten het feit wat wij vindenā€¦ Wat vind je zelf??

Je weet welke klokjes in de box zitten? Wil je juist iets afwijkends van het totaalbeeld? Of moet het in het rijtje passen? Wat zegt je gevoel? En misschien een wederhelft thuis die ook een mening heeftā€¦ Wel of geen verstand van zaken is niet belangrijk! Iedereen Heeft een mening en smaak!

Nogmaals heel veel succes met je keuze!

Mijn vrouw boeit het echt helemaal niet. IK heb veel modellen in de box die iets van een Sub weghebben. Onder andere een Armida Mil sub homage. De Breitling vind ik gewoon lekker anders en ik denk dat ik de keuze al heb gemaakt.

1 like