Welke zou je kiezen?

Mooie keuze, ik vind die Breitling een hele toffe klok, plus een datum, iets dat ik meteen mis als het er niet op zit, mijn keuze zou ook afhangen van de rest van mijn verzameling, ik probeer momenteel wat meer diversiteit te krijgen, zowel qua model en soms qua techniek. Ennuh…je kan die Breitling altijd nog matteren :wink:
voor:


Na:

Dat is toch een iets andere band aan de aanzet te zien. Wel erg breed deze zeg.

Dat wordt weer flipperen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

ja, die bandaanzet is lastig, kun je niet zo makkelijk ff een after-market leren of rubberen bandje opzetten, al had ik er wel eentje gevonden, die redelijk paste, volgens mij een rubber band van een van de Deep Blue modellen, was een hel om de pin er door te krijgen maar uiteindelijk gelukt, en toen besloot ik hem te laten coaten :blush:


maar nadat ik hem had laten coaten laat ik de stalen band er op, een van de comfortabelste banden die ik ken.

Ik zou voor de tudor gaan, denk ik meer draagbaar bij verschillende gelegenheden en outfits.

Ik zou zonder twijfel voor de breitling gaan.

Op rubber en met de gele chapterring.

Net als jij mag het wel een klein beetje bling, hoewel ik deze nog best bescheiden vind. Gewoon een heel eigen smoelwerkje.

No brainer : de Tudor. Bij Certera watches of Fillipuci heb je ze grijs voor een leuke prijs ruim binnen je budget!

Ik vind van deze twee de Tudor mooier. Op plaatjes vind ik de Breitling wel mooi, maar in het echt vind ik de cijfers te lomp en komt het horloge op mij over als een soort van speelgoedhorloge.
Dan zou ik voor de Heritage gaan of de oude Superocean

Geen van deze twee. Bedoeld om te doen alsof je duikt. Niemand duikt hiermee. De tudor heeft geen duikextensie in de metalen band dus je mag hem alleen dragen op NATO of rubber band. De Breitling heeft geen parel in de bezel dus ook niet bedoeld om mee te duiken. Jammer. Pelagos nemen, perfect horloge in deze prijscatalogorie.

van deze 2 zou ik zeggen de Breitling.

Ik vind persoonlijk de BB ergens de plank mis slaan (snowflake wijzers met ronde markers bv).
Maar bv de Pelagos, zoals hierboven genoemd, daar zou ik mijn zuurgespaarde centjes eerder aan uitgeven.

succes met kiezen, leuke bezigheid!

bor

Grappig, ik krijg bij Tudor altijd van: Zoals Rolex zich had moeten ontwikkelen. Gelukkig verschillen smaken! :wink:

P.S. Als de Breitling een blauwe plaat met een prachtige, dikke blauw leren band zou hebben, zou ik de keuze érg moeilijk vinden worden.

Ik zou zeker gaan voor de Tudor als ik tussen beide moest kiezen. Alleen heb ik op veel plaatjes gezien dat die Tudor behoorlijk fors is. Ik zou zelf gaan voor een platter en iets kleiner horloge. De blauwe (op staal) Black Bay is iig een mooiere keuze dan de rode op staal. Die staat beter op leer.

Ik spreek uit ervaring en heb zelf de Superocean gehad oude model dan wel. Blauwe wijzerplaat prachtig horloge en in de zon met die wijzerplaat wauw!! Alleen als ik het nu over zou doen met jouw budget, even door sparen en voor een sub gaan.

Sub date of zonder is gewoon echt top in alle opzichten. Niet omdat ik.er zelf een heb maar gewoon echt classic top sportief.

1 like

Ha Dreski, gefeliciteerd met je nieuwe functie en succes met het stoppen met roken! Goed nieuws dat je wilt doorsparen, vind ik echt heel tof om te lezen! Ik zou gaan voor de Tudor maar ik denk persoonlijk dat de Breitling meer bij je uitgesproken karakter past. De Tudor zou je altijd en overal tegen vreemden uit moeten leggen wat het is (een sub merkk van Rolex) terwijl de Breitling maakt meteen duidelijk dat je serious business meant.

Ik geloof dat t niet veel uitmaakt met de overweldigende keuze van de andere forum-gangers hier, maar ook ik zou voor de Tudor kiezen. Mooi klassiek design en vindt de Breitling ook te… maar goed, ik ben sowieso nooit een Breitling fan geweest.

Oeps… Net gekozen

Maatje 44-… Op rubber,… Dit weekend nog om de pols :smiley:

3 likes

Heel vet deze. Ik ga voor 42.

De breitling, mooie duiker met een moderne look.

Dit is natuurlijk onzin

95% van de duikers hier komt niet verder dan het pierebadje dus why bother?

Ik heb beide horloges gepast en was er toen van overtuigd dat het (op termijn) de Tudor moest worden. Had het idee dat ik de Breitling eerder zat zou zijn. De tudor staat nog steeds op mijn lijstje.
Wat het juiste adres is om het horloge te kopen weet ik niet. Maar ik ben ook wel benieuwd.