Welke zou je kiezen?

Ik zeg de Tudor BB als ik uit deze twee zou moeten kiezen.

Heb je al gekeken naar de nieuwe Breitling superoceaan heritage in 42mm.
Die vind ik echt prachtig!

2 likes

Het viel me overigens wel op dat het aantal winkels dat Tudor verkoopt beduidend minder is dan het aantal winkels dat Breitling verkoopt.

Klopt helemaal. Maakt het dat niet net ook weer leuk :wink:

Tudor blijft een beetje op de achtergrond in vergelijking met Rolex, Omega en Breitling.

Ik zeg breitling.

Deze Breitling heeft nog de “ouderwetse” smalle middenschakel. Dus top. Lekker shinen en iedereen verblinden in de zon :smile:

De Tudor is op foto één van mijn favorieten ever… Alleen eens in het echt om mogen hebben en deed me NIETS. Kast vrij hoog en lomp en de bezel heel laag…

Maar hey… Can’t go wrong either way :wink:

Eens. En ik vraag me altijd af wat je nou (in deze tijd) écht met zo’n duikhorloge moet onder water. De meeste mensen nemen volgens mij gewoon een Suunto of iets dergelijks mee. Die kan diepte, zuurstofvoorraad, deepstoptijd en alles voor je berekenen. En daarbij: prima als er een kras op komt, daar is hij immers voor.
Boven water dragen we natuurlijk wel weer gewoon een ‘duiker’. :slight_smile:

1 like

Dit is niet “natuurlijk onzin” (wat een provocatieve bewoording trouwens).

Een horloge wat eruit ziet als een duikhorloge moet gemaakt zijn om te duiken. Golf 1.2 tsi met 19", rode grille en GTI badges, is toch ook gek?

IK heb gisteren deze breitling in real mogen bewonderen, en ik denk dat ik mijn mening toch ga herzien. Ziet er stukken beter uit echt, dan op de foto’s.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Met rubberen band is ie beter ja. Best mooi eigenlijk. Veel plezier bij het dragen.

Ik zou zeker voor de Breitling gaan. Heb er zelf nog geen seconde spijt van, erg fijne klok!

1 like

Nice. Mooi stukje Mokum op de achtergrond ook. :wink: Ik twijfel of ik deze of die met de witte chapter ring zou nemen.

wat is de minutenwijzer lang, of ligt het aan mij?(aan de achterkant)

Deze kan mij ook wel bekoren!

De Tudor blijft dan voor mij absoluut de mooiste!

3 likes

Gefeliciteerd! More pictures please😋

2 likes

2 likes

Congratz!
Heel gaaf :+1:

Super keuze hoor, ik vind hem erg mooi!