Welke zou jij houden? Seiko vs Citizen

Ze verschillen voldoende van elkaar om ze alle twee te houden.

In dit geval zeker de Seiko!(tu)

Groeten,

Noel.

+1!

De Orca is zoveel origineler. Daarnaast is het gemist van de metalen band op de Samurai echt een minpunt.

Met alle respect maar het lijkt soms of een horloge veel bekijks/reacties van anderen moet opleveren.
Daar is niks mis mee en is meegenomen maar het gaat erom dat je het horloge zelf mooi vind ongeacht de reacties of het wegblijven ervan.

Een Mickey Mouse horloge is ook apart en geeft ongetwijfeld veel bekijks, maar ik wil er niet mee gezien worden.
:smiley:

+1 :wink:

+1

Grt.

+1

( Als het echt niet anders kan, de Seiko houden.
Stijlvol, automatic, kwaliteit en staat op veel banden goed.)

Grt.

Hoewel Citizen mij in het algemeen meer aanspreekt, zou ik de Seiko houden. Ik vind de Orca trippen op LSD met die bolletjes in het ontwerp. De oranje wijzer is wel erg mooi. Maar al met al veel te veel ronde accenten. Geen kroonbescherming vind ik erg kaal overkomen.

Bovendien, als oud roeier van Triton (Utrechtse roeivereniging), zou ik nooooit een horloge willen dat dezelfde naam heeft als de andere Utrechtse roeivereniging Orca…

dan is dit wel wat voor jou: http://www.steinhartwatches.de/de/TRITON-100-ATM-Stahl,239.html

ook oranje wijzers en een passende naam…

Orca houden

Ik vind een samurai niet zo bijzonder als ik eerlijk ben

Ha, wat mooi! Een Triton horloge :slight_smile:
Wat zou dat knopje zijn? Heliumventiel?

Er is een paar dagen geleden een blauw Ti voor bijna 700 euro weggegaan op ebay! Was inclusief box, papieren etc, en in topstaat. Tsja…ik ben gestopt met bieden bij een stuk minder da dat…:slight_smile:

Ja. Heb je als je uit je roeibootje lazert niet echt nodig maar wel leuk natuurlijk :wink:

RobinH Schreef:

Ha, wat mooi! Een Triton horloge :slight_smile:
Wat zou dat knopje zijn? Heliumventiel?

Yep, en als dat niet je kleurencombi is, zijn er nog dacht iets v 4 andere varianten.

Allemaal bedankt voor de reacies. De Seiko verliest nu al voortdurend van mijn Stowa en dat is de voornaamste reden dat die waarschijnlijk toch moet gaan.

@ Cliogek
Weet niet of het op mij gericht was maar ik ben het wel met je eens. Ik draag mijn horloges voor mezelf en niet voor de omgeving. Hoewel reacties best leuk kunnen zijn.

@ Max Kool
Geweldige bandjes heb je gemaakt, met name die eerste. Had die gezien toen je je ecozilla kreeg en je Orca te koop zette. Zelf ben ik niet zo handig en snijden in mooie banden durf ik niet aan! Heb alleen deze versneden :D:

@ Wreckless
Tja daar heb je een punt maar er lonkt weer wat moois!

@RobinH
Eveneens oud roeier en daar kan ik dus volledig inkomen :wink:

Gr, HJR

Mooie combinatie zo (tu)

Waar heb jij geroeid? Ik heb jaren licht geroeid en daarna gecoacht. Was mooie tijd.

h_j_r_ Schreef:

Heb alleen deze versneden :D:

Ziet er niet verkeerd uit (tu)