Welke zou jij kiezen voor een daily?

mocht je nog andere suggesties hebben, meld het maar!

3 likes

Ik zou zelf voor een Seiko sarb033, of een Seiko alpinist spb117j1 gaan.

Ter inspiratie:

8 likes

Niet die Longines, ik vind die 2 cijfers lomp. Een van de andere 2. Mij verder op het eerste gezicht om het even.

1 like

Ik sluit me bij @Ruud aan. Persoonlijk vind ik de wijzerplaat op de Tissot fijner, want toffe sunburst. De Seiko is tof als-ie wit of een kleur is. In zwart met dit patroon doet me weinig.

1 like

Ik verkies de sarx035 of sarx057 boven de sharp edges vanwege de dial

7 likes

Uiteraard de Sarx045!

Of anders de Skx007 mod.

1 like

Seiko

Ik vond de centerlinks van de Longines té bling, ik heb de Tissot niet in het echt gezien maar die lijkt me net zo shiny. Ik stem dus voor de Seiko.

1 like

De Conquest is een alleskunner. Ik zou het wel weten! :slight_smile:

2 likes
  1. Longines
  2. Tissot

Deze image

4 likes

Wat is je beoogde budget? Zo tussen de lijnen door rond de 1000 euro klopt dat?

Zou dan denk ik voor een Tissot Gentleman gaan. Wellicht heeft Longines ook nog mooie modellen die in de smaak vallen zoals bijvoorbeeld de Legend Diver.

Mocht je iets Japans willen kun je nog altijd naar een Seiko Alpinist of Uemura / Captain Willard, 62mas of MM200 gaan.

1 like

42 mm., saffier, 100m., Quartz. Voor als het wat kleur mag hebben.

4 likes

Alsjeblieft niet zeg. Zou dan eerder voor de automatische Tissot of Longines gaan die hier al eerder genoemd zijn.

2 likes

per see tusse die 3? de tissot. dresser voor het “zelfde” geld ? een SARB033, voor het zelfde geld? black alpinist of dikke seiko duiker(mm200)

Ik ook. Maar ik ken de rest van de collectie niet. Sommigen vinden een quartz prettig of prima als daily. Ik heb zelf ook een quartz, simpelweg omdat ik dat specifieke model wilde, maar als automaat had ik hem evenzeer graag gehad.

De Tissot :ok_hand:.

Alledrie niet maar wat maakt het uit? Waarom heb je nog geen keuze kunnen maken?

De Longines, al is het maar om dat stoere logo.

image

3 likes

Ik zou de Tissot kiezen.