Die is inderdaad ook heel fraai.
Succes met kiezenā¦
Zat ook te deken aan een witte Portugieser. Prachtig met die blauwe wijzers en indices.
Andere opties:
- een witte Ingenieur van de vorige generatie. Heeft echt een andere look dan je andere horloges.
- een witte Speedmaster Racing. Heb je meteen ook een chronograaf en ik denk dat je de maat goed kan hebben.
- Bremont maakt een paar toffe modellen met een witte plaat!
Van de opties die je noemt vind ik de 16570 het meest geslaagd. Zn grotere opvolger vind ik wat bonkig ogen en minder in balans. De Milgauss zou mij sneller gaan vervelen door het oranje.
Succes!
Bij mij ja, die is completer dan die jij waarschijnlijk bedoelt
Vertel?
Die jij bedoelt heeft de witte sleeve en bezel protector niet meerā¦
Die ingenieur vind ik heel mooi. Zag hem te laat in het blauwe gedeelte een tijdje geleden. Misschien moet ik hier naar op zoek want ik vind de kast heel mooi, goede maat en wat afwisseling in merk!
Ah, dat wist ik niet. De jouwe ken ik heel goed en is geheel compleet!
En die blijft lekker in de kluis voorlopig, gezellig naast de tintin
Ik ben toch meer van de iets forsere, stoere horloges. Ik vind de dj41 al dress genoeg. Wel mooie frisse wijzerplaten!
Groot gelijk!
Ga je dat halen voor 5.5k?
24k toch, zag ik in dat andere topic? @Supah kom er maar in! Wel een briljante Speedy. Die lume!
De kast en band van die Ingenieur zijn inderdaad lekker onderscheidend. Happy hunting!
Ik heb destijds 6000 voor de mijne betaald, maar volgens mij zijn ze nu iets duurder ja
Die ingenieur ga Ik serieus bekijken. In mijn hart zou ik wel een 39mm ap willen maar wil mijn budget niet zo ver rekken. Ik wil maar een max aantal euroās in mijn collectie hebben.
Ik zit nu te denken aan: rokex 216570 of de witte ingenieur
Als gouden wijzers ook mogen
Ik zie nietsš