Die ziet er toch ook wel lekker uit hoor!
Ah, die ken ik. Zo een heeft heel lang bij Ten2two te koop gestaan. Vind persoonlijk de versie met zilveren indices en wijzers mooier.
Nee, je hebt het mis. Deze is precies goed, en de kleine ook
Edit- ben je er nou alweer?
Die zenith’s zijn wel mooi. Heb daar nog geen ervaring mee maar ze zien er mooi uit!
Die Zenith kan ik niet kloppen met andere suggesties vrees ik, maar misschien is een Tudor Heritage Chrono iets? Wat aan de grote kant, maar Oyster case dus toch wat Rolex gevoel en leuke details die ‘m wat speelser maken. 70’s vibe voor de mooie weekend dagen
Er staat er eentje bij jaap te koop en het haalt niet direct weer 5k van je rekening
36kbph is dat niet om de 2 jaar een servicebeurt?
Nee hoor, dat is gewoon een supervloeiende secondenwijzer en een legendarisch en schitterend uurwerk.
En dat is de witte Racing itt de limited Snoopy die ik bedoel
Tja, wie niet! Maar dan is dit wel een erg mooi alternatief
Ben benieuwd wat het wordt!
@Supah zie de post van @HarveyDent, die de Silver Snoopy voorstelde.
De ingenieur heb ik gehad in het zwart, qua lijnen en plaat werkelijk prachtig maar draagcomfort onder de maat voor mijn pols. Ook verkopen was niet gemakkelijk.
Je hebt de PAM al te koop gehad, eruit en die AP kopen krijg je spijt is de PAM wel weer te krijgen. Maar mis je hem niet…
Heb ik aan gedacht enkel deze pam is niet zo maar terug te kopen. Is limited op 1000 en ik kom ze maar sporadisch tegen maar zeker een optie die al vaak in mijn gedachten is gekomen.
Ik heb een suggestie… die DJ 41mm aan mijnte verkopen😜
Echte dresser?
Ook een mooie suggestie! Die carrera kast en lugs zijn echt genieten!