Zeer, zeer mooi horloge.
Geniet ervan
.
Die tissot is ook niet mis
.
Ik begrijp helemaal waarom je hiervoor bent gevallen, bijzonder mooi horloge.
Je weet wat de Fransen zeggen: ordnung braucht nur der dumme, das genie beherrscht das chaos ![]()
Wauw - jij maakt 100x betere foto’s dan ik man!!
Veel plezier met de Nomos, hij is echt prachtig.
Jeroen
Prachtig! En ouderwets uitgebreide NA geschreven, ik hou er van. Gefeliciteerd!
Erg geslaagde worldtimer van Nomos, hij staat je goed! Gefeliciteerd!
Wat een prachtig horloge, veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Heel mooie Nomos. Veel plezier ermee.
Mooie Nomos. Heerlijk merk. Leuk geschreven NA ook. Goed gedaan.
Veel plezier met dit exemplaar! De bracelet en vooral de gepolijste sluiting kan mij helaas nog steeds niet bekoren. Uurwerk is wel fantastisch.
Ongelofelijk goede keuze Jaco. Worldtimers zijn leuk en Nomos is er verrassend goed in. Deze niet limited is misschien wel de mooiste. What is not to like
. Gefeliciteerd met deze Weltzeit als NA
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst ![]()
Hele mooie NA!
Proficiat!
Ook prachtige foto’s!
Prachtig ding, Nomos is sowieso een heel fijn merk.
Goede foto’s ook! Gefeliciteerd.
Dit stukje (dank daarvoor!) geeft mij weer wat extra waardering voor het merk Nomos. In mijn zoektocht naar blauwe vierkante horloges is dit merk bij mij ook omhoog komen borrelen, net als in de zoektocht naar een witte wijzerplaat enige tijd geleden. Nu ik deze zie gaat er toch wat anders knagen in m’n koppie. Die 9.9mm en 40mm maten staan me enorm aan en de eigenwijze (Duitse) aanpak van een thema op de GMT vind ik echt geweldig uitgevoerd.
Had ik al eens gezegd dat deze hobby eigenlijk een kut hobby is waar je nooit bereikt wat je voor ogen hebt. Want er is zoveel moois te krijgen. Deze Nomos is daar weer een voorbeeld van. Maar die Tissot (eerste foto) vind ik ook héél erg bijzonder, terwijl ik echt niet van de gouden of goudkleurige horloges ben.
Ik besef me eigenlijk n.a.v. dit stukje dat ik niet zozeer naar iets vierkants op zoek ben, maar naar iets dat écht anders is dan al het andere. Maar de kleur blauw is wel belangrijk.
Blauw is geen kleur maar een toestand ![]()
Ontopic: fraaie aanwinst, draag hem in goede gezondheid. Overigens, dat Uhrenmuseum is mooi he!
Gefeliciteerd, prachtige aanwinst ![]()
Heel mooi!
De combinatie subdials, gebruikte font, en de kast er is iets aan deze combi wat ik bijzonder prettig vind om naar te kijken.
Kan er mijn vinger niet precies op leggen, maar bijzonder mooi is het wel!
Nou precies dat. En dat is met het draagcomfort eigenlijk precies hetzelfde.
Zeker, mooi hoe zichtbaar wordt dat het hele plaatsje is verweven met horlogegeschiedenis. En wat een pareltjes hebben ze liggen en staan (die fantastische staande klok bij de entree met, voor je gevoel, een miljoen complicaties. ![]()
:rofl Nooit last van gehad. ![]()
Ja, dat is echt voor mij wel richting de sweetspot.